Ice-cold case. The Jagermeister 2023 content strategy updated
Учасник: New Strategies
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: E. SMM / E08. SMM ефективність
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: Bayadera, Jagermeister
Рік: 2023
Креативна команда:
СЕО, Володимир Чернер Management: Ярослава Каплун (АМ), Фещук Юлія (АД), Ігор Рудяк (КСД) Design: Таня Чернер (Дизайнер), ІГор Козловський (Арт-директор) SMM: Галина Буря (копірайтер), Влад Василенко (хед), Photo&Video Production: Віра Шафранська (продюсер), Бортнічук Василь (режисер), Черкасов Сергій (фотограф оператор), Левкун Юлія (стиліст-гример) Promo: Борис Макаров Community Management: Юлія Глущенко
Креативна ідея:
Jägermeister один із найактивніших та найкреативніших брендів у соцмережах України. Водночас, з однією із найскладніших комунікацій – потрібно поєднувати комунікаційні атрибути досконалості у всьому, містики, андеграундності та працювати з молодою нішевою аудиторією. Тим складніше робити це під час війні. Тож перед нами стояла задача вдосконалити поточну комунікації відповідно до сучасних трендів та вимог андеграундної аудиторії. Мета – перенести бренд, що був королем вечірок, в іншу площину, релевантну реаліям України і показати «живість» бренду. Спочатку, ми вирішили вивести бренд на більш сучасну та відповідну духу бренду територію комунікації – «Твій Крижаний Вайб», а далі за 2023 рік 1. Повністю перевели бренд на Використання крафтового контенту. Ми створювали різноманітні предметні та композиційно насичені зйомками. Кожного місяця використовували різних моделей і постійно змінювали ракурси кадру. Всюди мала бути динаміка та нестандартність. 2. Крім цього 30% контенту складали професійні dance-відео, а також унікальна рубрика з відео інтерв’ю з майстрами – спеціалістами і різних сферах: барбери, бармени, тату майстри та інше. Все що цікаво нашій ЦА. 3. Серцем контенту став копірайт. Ми розробили власний ТоВ бренду, що був на одній хвилі з аудиторією. Ми спілкувались з людьми не в соцмережах, а немов десь на вулиці, йдучи стильним Подолом. Ще ми зметчили тексти на віжуалах і тексти безпосередньо публікацій. Саме тому кожен окремий пост виглядав, як цільна завершена історія. Щоб доносити наші сенси швидко, ми встановили правило – не більше 5 слів, для більшості контенту. Не перевантажуємо зайвим текстом. 4. Вишенькою контенту став унікальний візуальний дизайн стиль Баухаус, завдяки якому кожна фотографія набувала унікального сприйняття і сильно відрізнялась від контенту конкурентів. 5. Фінальною крапкою був комʼюніті менеджмент. В першу чергу ми модерували комʼюніті 24 на 7, навіть у вихідні, а відповідь тривала не більше 1 години. В другу – стиль відповідей. Jägermeister має свій власний ТоВ, і він мав бути не тільки в копірайтах, але і у цікавих відповідях на питання користувачів. Як результат за рік ми · Створили 200+ сторіз та 150+ постів, з яких 40 унікальних відео. · Отримали 250 тис. реакцій до контенту. З них 40% отримані виключно органікою, а не платним промо. · Змогли підвищити ER у двічі, до ср. стабільного рівня в 6%. Важливо зазначити, що на початку нашої співпраці ER комʼюніті був нижче за ср. значенні по категорії у 4,9%, а після дорівнював від 6% до 8%. · А також отримали охоплення по ЦА в 6 млн. за рік на частоті контактну 13+. При цьому 200 тис. ми отримали органікою, за рахунок вірусоності контенту.