Зареєструвавши роботу у конкурсну програму КМФР, ви змагаєтесь за такі нагороди:
· SHORTLIST
· BRONZE
· SILVER
· GOLD
· BEST OF CONTEST
· CREATIVE COMMUNICATIONS GRAND PRIX
· CRAFT/TECHNOLOGY GRAND PRIX
· SOCIAL GOALS GRAND PRIX
· CLIENT`S VIEW GRAND PRIX
· THE BEST AGENCY OF THE FESTIVAL
Конкурсна програма КМФР складається з 4 основних блоків, що включають в себе певну кількість конкурсів. Кожний конкурс складається з категорій. У кожному конкурсі визначаються фіналісти (SHORTLIST), призери (GOLD, SILVER, BRONZE) та визначається один переможець — BEST OF CONTEST.
Кількість призерів та фіналістів може бути необмеженою. Однак не в усіх категоріях гарантовано є переможці та фіналісти. Журі має право не присуджувати призових місць при невідповідності жодної роботи, на їхню думку, до критеріїв оцінки. За рішенням журі в кожному окремому випадку можуть вручатися спеціальні призи конкурсу.
За підсумками всіх конкурсів будуть вручені 4 нагороди GRAND PRIX найкращим роботам в рамках 4 основних блоків Фестивалю (CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, SOCIAL GOALS CONTESTS, CLIENT`S VIEW)
Висунута на GRAND PRIX кожного блоку робота може бути BEST OF CONTEST або бути обраною з числа GOLD призерів будь-якого конкурсу. Нагорода GRAND PRIX кожного блоку вручається окремо.
У разі, якщо робота отримує декілька нагород, призові бали не плюсуються.
Винятком є роботи, що подані та мають нагороди одночасно в блоках CREATIVE COMMUNICATIONS та SOCIAL GOALS CONTESTS. Нагорода Grand Prix може бути присуджена для таких робіт тільки в рамках блоку SOCIAL GOALS CONTESTS.
Фіналісти (SHORTLIST) будуть анонсовані до оголошення переможців. Список буде буде анонсовано на сайті КМФР та в прес-релізі.
НАЙКРАЩА АГЕНЦІЯ ФЕСТИВАЛЮ
За підсумками конкурсної програми КМФР складається рейтинг учасників фестивалю. Учасник, який посідає в рейтингу перше місце, стає Найкращою агенцією фестивалю (THE BEST AGENCY OF THE FESTIVAL).
Перемога, призове місце, вихід в фінал або спеціальний приз журі (окрім спеціальних призів від партнерів та спонсорів) приносять такі бали:
Special Jury Prize – 1 point
SHORTLIST — 2 points
BRONZE — 4 points
SILVER — 6 points
GOLD — 8 points
BEST OF CONTEST — 10 points
CREATIVE COMMUNICATIONS GRAND PRIX — 15 points
CRAFT/TECHNOLOGY GRAND PRIX — 15 points
SOCIAL GOALS GRAND PRIX — 15 points
CLIENT`S VIEW GRAND PRIX — 15 points
СТАТУЕТКИ КМФР
Золотим переможцям, BEST OF CONTEST конкурсів та GRAND PRIX кожного блоку будуть присуджені відповідні нагороди - статуетки Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Срібним, бронзовим переможця та фіналістам вручаються дипломи.
Нагороди отримують тільки зареєстровані учасники фестивалю. Дублікати нагород можуть бути придбані іншими сторонами після фестивалю.