29 травня

День 1

09:00-10:00

Реєстрація учасників

10:00-10:10

Вступне слово від оргкомітета UCS

10:10-11:00

БЛОК: BRANDING & DESIGN

10:10-10:30

Ілюстрація як мова бренду: емоції, тренди, ідентичність

Спікери: Максим Лесняк, засновник агенції Dozen

10:30-11:00

Вібрації бренду

Спікери: Олесь Кучеренко, співзасновник та креативний директор студії Bambuk

11:00-11:20

Виступ уточнюються

11:20-11:40

Що робити, коли тема болюча, а кампанія має надихати: досвід Kyifornia

Спікери: Юлія Курова, СЕО та засновниця Kyifornia

11:40-15:30

БЛОК ADC*UA: ВИСТУПИ КРЕАТИВНИХ ДИРЕКТОРІВ / ЧЛЕНІВ КЛУБУ ADC*UA

11:40-12:00

Креативна падла, чи нова креативна пара

Спікери: Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank

12:00-12:30

Креативна звітність, як інструмент побудови довготривалого партнерства

Спікери: Артем Гусєв, креативний директор Gusev Art Lab

12:30-13:00

ШіКарні ігри креативників і глітер

Спікери: Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine

13:00-13:30

Тема уточнюється

Спікери: Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA

13:30-14:00

Українська культура креативності

Спікери: Андрій Міщенко, засновник Київського Креативного Товариства

14:00-14:30

Як розповідати іноземцям про Україну

Спікери: Дмитро Лютий, креативний директор Bickerstaff.420

14:30-15:30

Панельна дискусія з членами Клубу ADC*UA

Спікери: Артем Беседа, член ADC*UA, креативний директор і засновник Rocketmen agency, автор подкасту «100 брендів» та «Бесіда про бренди» (модератор дискусії)

16:00-17:00

Door opens

17:00-19:00

Церемонії нагородження Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 та ADC*UA Awards 2025

19:00-21:00

Нетворкінг та неформальне спілкування

*

В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями

30 травня

День 2

UKRAINIAN CREATIVE STORIES Модератор семінарської програми

Модератор семінарської програми

Ірина Муштіна, засновниця креативного діджитал агентства CF.Digital, голова правління Digital Developers Committee, членкиня Наглядової ради ВРК

09:00-10:00

Реєстрація учасників

10:00-10:20

Від лайка до лояльності: як інфлюенсери повертають серця брендам

Спікери: Анна Зайцева, Head of Account Management, VIVID

10:20-10:40

Use of Twitch – як міцно подружити бренди з сучасною молоддю

Спікери: Степан Бархоленко, Crearive Director, BetterSvit та Євген Скиба, CEO, StreamAdvisor

10:40-11:10

Перехід від швидкого контенту до deep media storytelling

Спікери: Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen та Ірина Павлова, Chief Design Officer і арт-директорка Postmen

11:10-12:00

БЛОК: ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ

11:10-11:30

Комунікації в нову еру: як технології змінюють tone of voice бренду

Спікери: Яна Ляхович, Chief Communication Officer, 1+1 media

11:30-11:50

Людина до людини. Розкіш епохи штучного інтелекту

Спікери: Поліна Толмачова, маркетинг-директорка ICTV-ICTV2

12:00-13:00

БЛОК: AI & КРЕАТИВ

12:00-12:30

Штучний інтелект у комунікаціях: українська практика та світові підходи на прикладах кейсів NSG

Спікери: Володимир Чернер, CEO New Strategies Group

12:30-13:00

Застосування АІ в оцінці ефективності креативу

Спікери: Спікери від McCann Kyiv & Wantent

13:00-13:30

Досить робити рекламу: як Bolt і Rockets створюють культурні явища

Спікери: Сергій Костя, регіональний маркетинг менеджер CEE, Asia, Bolt та Сергій Артеменко, креативний директор ROCKETS. GROWTH R&D

13:30-14:00

Виступ від Нової Пошти

14:00-15:00

БЛОК: ВІЙСЬКОВА РЕКЛАМА

14:00-14:20

Військова реклама – нова категорія в українських комунікаціях

Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК

14:20-15:00

Панельна дискусія «Етика військової реклами»

Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК (модератор дискусії)

15:00-15:30

Тема уточнююється

Спікери: Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера

15:30-16:00

Куди рухається ринок, які формати виживуть та пост-телевізійна реальність

Спікери: Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media

16:00-17:00

Door opens

17:00-19:00

Церемонія нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

19:00-21:00

Ясно, що смачний вечір

*

В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями

|en