29 травня

День 1

UKRAINIAN CREATIVE STORIES Модератор семінарської програми

Модератор семінарської програми

Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead, OMD Optimum Media

09:00-10:00

Реєстрація учасників

10:00-10:10

Вступне слово від оргкомітета UCS

10:10-11:20

БЛОК: BRANDING & DESIGN

10:10-10:30

Ілюстрація як мова бренду: емоції, тренди, ідентичність

Спікери: Максим Лесняк, засновник агенції Dozen

10:30-11:00

Вібрації бренду

Спікери: Олесь Кучеренко, співзасновник та креативний директор студії Bambuk

11:00-11:20

Design Strategy

Спікери: Артем Кулік, співзасновник агентства Reynolds and Reyner

11:20-11:40

Що робити, коли тема болюча, а кампанія має надихати: досвід Kyifornia

Спікери: Юлія Курова, СЕО та засновниця Kyifornia

11:50-16:00

БЛОК ADC*UA: ВИСТУПИ КРЕАТИВНИХ ДИРЕКТОРІВ / ЧЛЕНІВ КЛУБУ ADC*UA

11:50-12:15

Перехід від швидкого контенту до deep media storytelling

Спікери: Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen

12:15-12:40

Креативна падла, чи нова креативна пара

Спікери: Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank та Євгеній Миронюк, керуючий партнер Brain Tank

12:40-13:05

Креативна звітність, як інструмент побудови довготривалого партнерства

Спікери: Артем Гусєв, креативний директор Gusev Art Lab

13:05-13:30

ШіКарні ігри креативників і глітер

Спікери: Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine

13:30-13:55

Українська культура креативності

Спікери: Андрій Міщенко, засновник Київського Креативного Товариства

13:55-14:20

Як розповідати іноземцям про Україну

Спікери: Дмитро Лютий, креативний директор Bickerstaff.420

14:20-15:30

Панельна дискусія з членами Клубу ADC*UA «Змінюйся або помри: АІ в креативних агенціях»

Спікери: Артем Беседа, член ADC*UA, креативний директор і засновник Rocketmen agency, автор подкасту «100 брендів» та «Бесіда про бренди» (модератор дискусії)

Учасники:
- Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine
- Дмитро Лютий, креативний директор Bickerstaff.420
- Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen
- Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA

15:30-15:50

Креатив в державних комунікаціях

Спікери: Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA

16:00-17:00

Година неформального спілкування перед церемоніями

17:00-19:00

Церемонії нагородження Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 та ADC*UA Awards 2025

19:00-21:00

Нетворкінг та неформальне спілкування. Пригощає Bolt Food

*

В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями

30 травня

День 2

UKRAINIAN CREATIVE STORIES Модераторка семінарської програми

Модераторка семінарської програми

Ірина Муштіна, засновниця креативного діджитал агентства CF.Digital, голова правління Digital Developers Committee, членкиня Наглядової ради ВРК

09:00-10:00

Реєстрація учасників

10:00-10:20

Від лайка до лояльності: як інфлюенсери повертають серця брендам

Спікери: Анна Зайцева, Head of Clients Services, VIVID

10:20-10:40

Performance oriented influencer marketing: як креатив працює на результати

Спікери: Олександра Клейно, Strategic Development Director, агенції Media Maker

10:40-11:00

Як змусити місто говорити про вас: інсайти з ambient та нестандартного OOH

Спікери: Віктор Іванченко, Head of Strategy and R&D, та Олександра Байдікова, директорка креативної агенції рекламного холдингу MEGAPOLIS+

11:00-11:20

Use of Twitch – як міцно подружити бренди з сучасною молоддю

Спікери: Степан Бархоленко, Crearive Director, BetterSvit та Євген Скиба, CEO, StreamAdvisor

11:20-12:00

БЛОК: ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ

11:20-11:40

Комунікації в нову еру: як змінюється tone of voice брендів

Спікери: Яна Ляхович, Chief Communication Officer, 1+1 media

11:40-12:00

Людина до людини. Розкіш епохи штучного інтелекту

Спікери: Поліна Толмачова, маркетинг-директорка ICTV-ICTV2

12:00-13:15

БЛОК: AI & КРЕАТИВ

12:00-12:25

Штучний інтелект у комунікаціях: українська практика та світові підходи на прикладах кейсів NSG

Спікери: Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group та mAibutne agency

12:25-12:50

Креатив – не математика. Але це не точно…

Спікери: Олексій Шалдекно, Ph.D., CEO/Co-founder Wantent та Богдан Мусієць, Associate Creative Director, McCann Kyiv

12:50-13:15

Від WOW до WHY: що залишається від ШІ, коли хайп минув

Спікери: Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine та Ліза Якнюнас, Chief AI Officer, Havas Village Ukraine

13:15-13:35

Продукт з історією, цінностями, місією: як «Чиста перемога» стала частиною бізнесової дипломатії

Спікери: Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера

13:35-14:00

Трансформація комунікацій

Спікери: Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)

14:00-15:00

БЛОК: ВІЙСЬКОВА РЕКЛАМА

14:00-14:20

Військова реклама – нова категорія в українських комунікаціях

Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК

14:20-15:00

Панельна дискусія «Етика військової реклами: баланс між мораллю та ефективністю»

Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК (модератор дискусії)

Учасники: представники військових підрозділів і креативних агенцій

15:00-15:25

Досить робити рекламу: як Bolt і Rockets створюють культурні явища

Спікери: Сергій Костя, регіональний маркетинг менеджер CEE, Asia, Bolt та Сергій Артеменко, креативний директор ROCKETS. GROWTH R&D

15:25-15:50

Чи можливий сучасний світ без телебачення?

Спікери: Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media

16:00-17:00

Година неформального спілкування перед церемонією

17:00-19:00

Церемонія нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

19:00-21:00

Закриття креативного сезону. Ясно, що смачний вечір від Bolt Food

*

В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями

|en