День 1
29 травня
День 1
Модератор семінарської програми
Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead, OMD Optimum Media
09:00-10:00
Реєстрація учасників
10:00-10:10
Вступне слово від оргкомітета UCS
10:10-11:20
БЛОК: BRANDING & DESIGN
10:10-10:30
Ілюстрація як мова бренду: емоції, тренди, ідентичність
Спікери: Максим Лесняк, засновник агенції Dozen
10:30-11:00
Вібрації бренду
Спікери: Олесь Кучеренко, співзасновник та креативний директор студії Bambuk
11:00-11:20
Design Strategy
Спікери: Артем Кулік, співзасновник агентства Reynolds and Reyner
11:20-11:40
Що робити, коли тема болюча, а кампанія має надихати: досвід Kyifornia
Спікери: Юлія Курова, СЕО та засновниця Kyifornia
11:50-16:00
БЛОК ADC*UA: ВИСТУПИ КРЕАТИВНИХ ДИРЕКТОРІВ / ЧЛЕНІВ КЛУБУ ADC*UA
11:50-12:15
Перехід від швидкого контенту до deep media storytelling
Спікери: Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen
12:15-12:40
Креативна падла, чи нова креативна пара
Спікери: Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank та Євгеній Миронюк, керуючий партнер Brain Tank
12:40-13:05
Креативна звітність, як інструмент побудови довготривалого партнерства
Спікери: Артем Гусєв, креативний директор Gusev Art Lab
13:05-13:30
ШіКарні ігри креативників і глітер
Спікери: Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine
13:30-13:55
Українська культура креативності
Спікери: Андрій Міщенко, засновник Київського Креативного Товариства
13:55-14:20
Як розповідати іноземцям про Україну
Спікери: Дмитро Лютий, креативний директор Bickerstaff.420
14:20-15:30
Панельна дискусія з членами Клубу ADC*UA «Змінюйся або помри: АІ в креативних агенціях»
Спікери: Артем Беседа, член ADC*UA, креативний директор і засновник Rocketmen agency, автор подкасту «100 брендів» та «Бесіда про бренди» (модератор дискусії)
Учасники: - Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine - Дмитро Лютий, креативний директор Bickerstaff.420 - Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen - Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA
15:30-15:50
Креатив в державних комунікаціях
Спікери: Ігор Фінашкін, засновник, креативний директор IAMIDEA
16:00-17:00
Година неформального спілкування перед церемоніями
17:00-19:00
Церемонії нагородження Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 та ADC*UA Awards 2025
19:00-21:00
Нетворкінг та неформальне спілкування. Пригощає Bolt Food
*
В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями
30 травня
День 2
Модераторка семінарської програми
Ірина Муштіна, засновниця креативного діджитал агентства CF.Digital, голова правління Digital Developers Committee, членкиня Наглядової ради ВРК
09:00-10:00
Реєстрація учасників
10:00-10:20
Від лайка до лояльності: як інфлюенсери повертають серця брендам
Спікери: Анна Зайцева, Head of Clients Services, VIVID
10:20-10:40
Performance oriented influencer marketing: як креатив працює на результати
Спікери: Олександра Клейно, Strategic Development Director, агенції Media Maker
10:40-11:00
Як змусити місто говорити про вас: інсайти з ambient та нестандартного OOH
Спікери: Віктор Іванченко, Head of Strategy and R&D, та Олександра Байдікова, директорка креативної агенції рекламного холдингу MEGAPOLIS+
11:00-11:20
Use of Twitch – як міцно подружити бренди з сучасною молоддю
Спікери: Степан Бархоленко, Crearive Director, BetterSvit та Євген Скиба, CEO, StreamAdvisor
11:20-12:00
БЛОК: ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ
11:20-11:40
Комунікації в нову еру: як змінюється tone of voice брендів
Спікери: Яна Ляхович, Chief Communication Officer, 1+1 media
11:40-12:00
Людина до людини. Розкіш епохи штучного інтелекту
Спікери: Поліна Толмачова, маркетинг-директорка ICTV-ICTV2
12:00-13:15
БЛОК: AI & КРЕАТИВ
12:00-12:25
Штучний інтелект у комунікаціях: українська практика та світові підходи на прикладах кейсів NSG
Спікери: Володимир Чернер, СЕО New Strategies Group та mAibutne agency
12:25-12:50
Креатив – не математика. Але це не точно…
Спікери: Олексій Шалдекно, Ph.D., CEO/Co-founder Wantent та Богдан Мусієць, Associate Creative Director, McCann Kyiv
12:50-13:15
Від WOW до WHY: що залишається від ШІ, коли хайп минув
Спікери: Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine та Ліза Якнюнас, Chief AI Officer, Havas Village Ukraine
13:15-13:35
Продукт з історією, цінностями, місією: як «Чиста перемога» стала частиною бізнесової дипломатії
Спікери: Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера
13:35-14:00
Трансформація комунікацій
Спікери: Олена Плахова, директорка з управління репутацією групи компаній NOVA (Нова пошта)
14:00-15:00
БЛОК: ВІЙСЬКОВА РЕКЛАМА
14:00-14:20
Військова реклама – нова категорія в українських комунікаціях
Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК
14:20-15:00
Панельна дискусія «Етика військової реклами: баланс між мораллю та ефективністю»
Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК (модератор дискусії)
Учасники: представники військових підрозділів і креативних агенцій
15:00-15:25
Досить робити рекламу: як Bolt і Rockets створюють культурні явища
Спікери: Сергій Костя, регіональний маркетинг менеджер CEE, Asia, Bolt та Сергій Артеменко, креативний директор ROCKETS. GROWTH R&D
15:25-15:50
Чи можливий сучасний світ без телебачення?
Спікери: Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media
16:00-17:00
Година неформального спілкування перед церемонією
17:00-19:00
Церемонія нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
19:00-21:00
Закриття креативного сезону. Ясно, що смачний вечір від Bolt Food
*