30 травня

День 1

UKRAINIAN CREATIVE STORIES Оксана Журовіч

Оксана Журовіч

CEO OMD Optimum Media Ukraine, модератор семінарської програми
UKRAINIAN CREATIVE STORIES Володимир Шинкаренко

Володимир Шинкаренко

Development Programs Lead, OMD Optimum Media, модератор семінарської програми

09:00-10:00

Реєстрація учасників

10:00-10:10

Вступне слово від оргкомітета UCS

10:10-10:30

Key visual і маскот у комунікації брендів

Спікери: Олесь Кучеренко, співзасновник та креативний директор студії Bambuk

10:30-10:50

...Дякую, наступний. Як аркуш А3 може стати інвестором

Спікери: Андрій Франчук, креативний директор Brain Tank

10:50-11:10

Вплив ситуативу на комунікацію під час війни

Спікери: Артем Гусєв, засновник, креативний директор Gusev Art Lab

11:10-11:30

Інновації в маркетингу without bullshit

Спікери: Рома Зотов, партнер та Head of Strategy, idealers

11:30-11:50

Креатив у ритейл та e-commerce: як створювати дизайн і рекламу для великих мереж і онлайн-бізнесу

Спікери: Роман Гурбанов, співзасновник та креативний директор агенції Taktika

11:50-13:00

Панельна дискусія "Задача трьох тіл: ШІ, реклама та права інтелектуальної власності"

Спікери: Олена Андрієнко, Chief LegalTech Officer, Publicis Groupe Ukraine (модератор дискусії)

Учасники:
- Анастасія Байдаченко, CEO, IAB Україна;
- Дмитро Дорошенко, начальник відділу розвитку креативних секторів економіки, Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ);
- Олег Дубно, юридичний консультант з розвитку правового регулювання штучного інтелекту при Міністерстві цифрової трансформації України

13:00-13:20

Дослідження українського digital-ландшафту 2024: аудиторія, рекламні інструменти, вплив війни на ринок

Спікери: Олександр Рольський, CEO, newage.

13:20-13:40

Чому реклама вже не та

Спікери: Олександр Зубарєв, Creative Copywriter, Promodo

13:40-14:00

CSR і соціальні кампанії як важливі комунікації бренду в умовах турбулентності

Спікери: Яна Ляхович, керівниця корпоративних комунікацій 1+1 media

14:00-14:30

Як наколядувати мільйон на дрони?

Спікери: Оля Михалець, креативна продюсерка Postmen

14:30-15:30

Технічна перерва

15:30-16:00

Door opens

16:00-18:00

Церемонії нагородження Ukrainian Design: The Very Best Of 2024 та ADC*UA Awards 2024

18:00-20:00

Нетворкінг та неформальне спілкування

*

В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями, оскільки розклад може змінюватися через різні причини, в тому числі відключення світла. Усі заплановані заходи, включаючи семінарську програму та церемонії, обов'язково відбудуться

31 травня

День 2

UKRAINIAN CREATIVE STORIES Оксана Журовіч

Оксана Журовіч

CEO OMD Optimum Media Ukraine, модератор семінарської програми
UKRAINIAN CREATIVE STORIES Володимир Шинкаренко

Володимир Шинкаренко

Development Programs Lead, OMD Optimum Media, модератор семінарської програми

09:00-10:00

Реєстрація учасників

10:00-10:20

Креатив, що перетворив віртуальну присутність на реальний вплив: мапа #TheDonationMap для донатів у Fortnite

Спікери: Олексій Морозов, креативний директор, та Аліса Шейн, Communication Lead, Havas Digital Kyiv

10:20-10:40

Мистецтво, що рятує життя

Спікери: Богдан Мусієць, Creative Group Head, McCann Kyiv

10:40-11:00

Як актуалізувати телевізійний контент до змін потреб глядачів

Спікери: Роман Лукін, креативний продюсер та Оксана Петришин, генеральна продюсерка телеканалу ТЕТ

11:00-11:20

Як перекладати зі складного на просте та додавати людяності важливому

Спікери: Юлія Курова, СЕО, Киїфорнія

11:20-11:40

Stresless культура як каталізатор генерації ідей

Спікери: Євген Молна-Івасюк, креативний директор Isobar Ukraine

11:40-12:00

ШІ як помічник команди

Спікери: Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead, OMD Optimum Media

12:00-13:00

Панельна дискусія "Український бізнес на світовій арені: Шлях до міжнародних ринків"

Спікери: Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції (модератор дискусії)

Учасники:
- Ілля Скікевич, управляючий директор Інституту Медіа Аудиту
- Валентин Гриценко, маркетинг-директор Ajax Systems
- Олена Плахова, членкиня Ради директорів групи компаній "Нова пошта", CRMO

13:00-13:20

Регулювання об'єктів, створених генеративним штучним інтелектом у рекламі

Спікери: Дмитро Дорошенко, начальник відділу розвитку креативних секторів економіки, Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ)

13:20-13:40

Донатний виклик Bolt за допомогою брендування вокзалів. Наружка в якої вийшло

Спікери: Сергій Костя, маркетинг директор Bolt країни східної Європи

13:40-14:00

Як зараз працювати з командою. Приклад команди комунікаційників Нової пошти, компанії, що вписалася бути службою 911

Спікери: Олена Плахова, директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта)

14:00-14:20

Міфи та реалії сучасного ТБ

Спікери: Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media

14:30-15:30

Технічна перерва

15:30-16:00

Door opens

16:00-18:00

Церемонія нагородження переможців 25-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами

18:00-20:00

Нетворкінг та неформальне спілкування

*

В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями, оскільки розклад може змінюватися через різні причини, в тому числі відключення світла. Усі заплановані заходи, включаючи семінарську програму та церемонії, обов'язково відбудуться

|en

Наш веб-сайт використовує cookies для того, щоб зробити перегляд сайту кращим для вас. Користуючись нашим сайтом ви погоджуєтесь на використання cookies. Більше про Cookies

Погодитися