Ключові дати
Early Birds Deadline | 1 березня 2024 року |
Regular Deadline | 1 квітня 2024 року |
Last Minute/Final Deadline | 26 квітня 2024 року |
Робота журі (онлайн) | початок травня |
Оголошення переможців/ Церемонія нагородження | 29 травня |
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОБІТ
- Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі
- Концепти та нереалізовані матеріали до участі не приймаються.
- Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
- Роботи, що формують кампанію (серію), повинні бути зареєстровані і сплачені як серія з окремих конкурсних заявок.
- Кожна заявка має бути подана українською або англійською мовою. Творчі матеріали (друковані та аудіовізуальні) можна подати мовою програми. Подання мають містити письмовий опис роботи українською мовою. Письмовий запис обмежений до 500 слів. Відео презентація кейсу обмежена 120 секундами.
- Посилання повинні бути прописані в форматі 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль.
- Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.
- Будь ласка, переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн. Роботи, які будуть недоступні, не будуть розглянуті членами журі.
- Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
- Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
- Правило конфіденційності суддівства конкурсних робіт: у файлах , посиланнях та описі творчої ідеї конкурсних робіт не можна розміщувати логотип і назву учасника, окрім self-promotion. Члени журі не повинні знати, якому агентству/студії/учаснику належить робота, що розглядається. Порушення цього правила може спричинити зниження балів при оцінюванні.
- При реєстрації аккаунта перевірте правильність і актуальність інформації, що вводиться, оскільки вона використовується Оргкомітетом для зв'язку з учасником.
- Вміст поля «Назва учасника» дублюється на сайті, в дипломі та Церемонії нагородження, тому вкажіть назву агентства/компанії без лапок, дужок та форми власності.
- Учасник фестивалю гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т. д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі суперечки щодо авторських прав.
ТИПИ МЕДІА ФАЙЛІВ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
1. ЗОБРАЖЕННЯ:
- основне зображення (execution роботи або presentation image):
- execution роботи- digital версія оригіналу роботи або execution, в тому вигляді як було реалізовано
- presentation image - зображення роботи, що містить ключові віжуали та тексти (project board) - додаткове зображення: digital зображення, що може доповнити вашу роботу
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: | JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB. |
2. ВІДЕО:
- відеоролик тривалістю до 180 секунд: оригінальний рекламний ролик, відео контент, в тому вигляді як було реалізовано
- аудіоролик у форматі відео (sound video) тривалістю до 180 секунд: оригінальний аудіо ролик, що супроводжується текстовими титрами.
- відеокейс/демо версія відеоролика (тривалістю до 120 секунд):
- відеокейс - коротке відео, яке пояснює вашу роботу. Контент включає бриф, реалізацію та результати
- демо версія відеоролика (чи `making of`), що демонструє процес продакшену, відображуючи його конкретні елементи - відео для церемонії (скорочена версія відеокейсу): відредагована версія відеоролику. Вона буде показана на Церемонії нагородження та не буде показана членам журі.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: | Відео надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Кодування: Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування. | |||
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
3. URL:
Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж, або на презентаційну веб-сторінку, яка пояснить роботу в англійському перекладі.
Посилання повинні бути прописані в форматі 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль. Переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн.
Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства, окрім кейсів self-promotion.
Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його скачати.