Ключові дати
Early Birds Deadline | 1 березня 2024 року |
Regular Deadline | 1 квітня 2024 року |
Last Minute/Final Deadline | 26 квітня 2024 року |
Робота журі (онлайн) | початок травня |
Оголошення переможців/ Церемонія нагородження | 30-31 травня |
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО РОБІТ
- Матеріали заявки - це найбільш важлива частина конкурсної роботи. Саме їх будуть дивитися, читати і оцінювати журі під час суддівства, а також - під час прийняття рішення по роботі.
- Концепти та нереалізовані матеріали до участі не приймаються (за виключенням категорій конкурсу YOUNG & STUDENTS).
- Переконайтеся, що заявка заповнена правильно, файли завантажені коректно, відповідно до технічних вимог категорії і можуть бути представлені на суддівстві.
- Кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
- Роботи, що формують кампанію (серію) з декількох робіт, необхідно завантажувати як серію/кампанію робіт. Кожна робота з серії сплачується окремо.
- Будь ласка, уважно перевірте кредитси при заповненні заявки. Надані вами дані будуть продубльовані на нашому сайті. У період суддівства внесення змін до кредитсів неможливе.
- Переконайтеся, що ваша заявка не включає назв та логотипів агентств в описі кампанії або в файлах, за винятком self-promotion.
- Конкурсна заявка (всі тексти) оформлюється англійською мовою. Файли конкурсних робіт (відеоролик, зображення, аудіоролик у форматі відео, відеокейс) оформлюються українською або англійською мовою на вибір.
- Усі веб-сайти та інші інтернет-матеріали повинні бути представлені у вигляді посилання, навіть якщо вони тимчасово розміщені в цілях суддівства.
ТИПИ МЕДІА ФАЙЛІВ ТА ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
1. ЗОБРАЖЕННЯ:
- основне зображення (execution роботи або presentation image):
- execution роботи- digital версія оригіналу роботи або execution, в тому вигляді як було реалізовано
- presentation image - зображення роботи, що містить ключові віжуали та тексти (project board) - додаткове зображення: digital зображення, що може доповнити вашу роботу
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: | JPG, 150 dpi, RGB, A3 size (2480 x 1754 pixels), не більше 15MB. |
2. ВІДЕО:
- відеоролик тривалістю до 180 секунд: оригінальний рекламний ролик, відео контент, в тому вигляді як було реалізовано
- аудіоролик у форматі відео (sound video) тривалістю до 180 секунд: оригінальний аудіо ролик, що супроводжується текстовими титрами.
- відеокейс/демо версія відеоролика (тривалістю до 120 секунд):
- відеокейс - коротке відео, яке пояснює вашу роботу. Контент включає бриф, реалізацію та результати
- демо версія відеоролика (чи `making of`), що демонструє процес продакшену, відображуючи його конкретні елементи - відео для церемонії (скорочена версія відеокейсу): відредагована версія відеоролику. Вона буде показана на Церемонії нагородження та не буде показана членам журі.
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: | Відео надається у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Кодування: Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування. | |||
Співвідношення | Роздільна | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
3. URL:
Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж, або на презентаційну веб-сторінку, яка пояснить роботу.
Посилання повинні бути прописані в форматі 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль. Переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн.
Будь ласка, переконайтеся, що посилання, що веде на сторінку з контентом, не містить назви агентства, окрім кейсів self-promotion.
Якщо завантаження вашого додатку доступне не у всіх країнах світу, необхідно надати доступ за яким можна його завантажити.
ФОРМАТИ МЕДІА ФАЙЛІВ ВІДПОВІДНО КАТЕГОРІЙ
A FILM & AUDIO | ||
A01. TV/Cinema Commercials | Обов'язкові матеріали:
| Додаткові матеріали:
|
A02. Online Videos | ||
A03. Audio / Radio Commercials | ||
A04. Film & Audio for non-profit / public service / NGO | ||
A05. Craft - direction, cinematography and editing | ||
A06. Craft - music and sound | ||
A07. Craft - animation, VFX, CGI and 3D | ||
A08. Any Other in Film & Audio | ||
B PRINT & OUTDOOR | ||
B01. Outdoor | Обов'язкові матеріали:
| Додаткові матеріали:
|
B02. Digital Screens – non-static outdoor advertising | ||
B03. Special outdoor | ||
B04. Print Advertising | ||
B05. Direct Marketing | ||
B06. Print & Outdoor for non-profit / public service / NGO | ||
B07. Craft - Photography | ||
B08. Craft - Illustration | ||
C INTERACTIVE & MOBILE | ||
C01. Interactive design | Обов'язкові матеріали:
| Додаткові матеріали:
|
C02. Interactive campaigns, including non-standard media formats | ||
C03. Place-specific experiences | ||
C04. Data Visualisation | ||
C05. Social Media Campaigns | ||
C06. Interactive & Mobile for non-profit / public service / NGO | ||
C07. Digital Service Experience | ||
C08. Any Other in Interactive & Mobile | ||
D DESIGN | ||
D01. Graphic Communication | Обов'язкові матеріали:
| Додаткові матеріали:
|
D02. Editorial Design | ||
D03. Corporate Brand Identity | ||
D04. Logotype | ||
D05. Illustration | ||
D06. Photography | ||
D07. Packaging | ||
D08. Motion Graphics | ||
D09. Spatial Design | ||
D10. Typography | ||
D11. Any other in Design | ||
E BRAND EXPERIENCE | ||
E01. Point of sale experience and activation | Обов'язкові матеріали:
| Додаткові матеріали:
|
E02. Promotions | ||
E03. Live Stunts Brand Activation | ||
E04. New use of media | ||
E05. Branded Spaces | ||
E06. PR / Events | ||
F INTEGRATED & INNOVATION | ||
F01. Integrated Campaigns for commercial brands | Обов'язкові матеріали:
| Додаткові матеріали:
|
F02. Integrated and Innovation for non-profit / public service / NGO | ||
F03. Branded Content | ||
F04. Best use of Technology | ||
F05. Best use of data | ||
F06. Product / Service innovation | ||
G YOUNG & STUDENTS | ||
G01. Student of the year - Graphic Design / Product Design | Обов'язкові матеріали (на вибір):
| Додаткові матеріали:
|
G02. Student of the year - Communication ideas | ||
G03. Young Creative - Graphic Design / Product Design | ||
G04. Young Creative - Communication ideas |