ЖУРІ

Члени журі КМФР є провідними фахівцями світової рекламної індустрії у різноманітних дисциплінах та є однією з головних цінностей фестивалю.

У цьогорічній конкурсній програмі працюватиме 6 команд міжнародного журі та 1 команда клієнтського журі сформована з провідних маркетологів. Відбір членів журі відбувається з максимальною ретельністю. До складу журі входять міжнародні фахівці у сфері реклами, які мають досвід суддівства та нагороди на міжнародних фестивалях та конкурсах, включаючи Cannes Lions. 

Роботи в блоках CREATIVE COMMUNICATIONS та CRAFT/TECHNOLOGY будуть оцінені 5 міжнародними командами журі:

  • КОМАНДА ЖУРІ 1. Film, Audio & Radio, Integrated & Innovation, Audio & Radio Craft журі
  • КОМАНДА ЖУРІ 2. Design & Branding, Print & Publishing, Out Of Home, Design & Branding Craft, Print & Publishing Craft, Out Of Home Craft журі
  • КОМАНДА ЖУРІ 3. Digital & Mobile, Social Media & Influencer, AI, Media, Branded Content & Entertainment, Digital/Mobile/Social Media Craft, AI Craft, Media Craft журі
  • КОМАНДА ЖУРІ 4. Experience & Activation, PR, Direct Marketing, Brand Experience Craft, PR Craft, Direct Marketing Craft журі
  • КОМАНДА ЖУРІ 5. Film Craft, Branded Entertainment Craft журі

Роботи в блоці SOCIAL GOALS CONTESTS буде оцінювати команда журі маркетологів та представників комунікаційних агентств зі знаннями та експертизою в області CSR та маркетингу сталого розвитку:

  • КОМАНДА ЖУРІ 6. Social Goals Contests журі  

Роботи в блоці CLIENT`S VIEW буде оцінювати команда журі з найбільш досвідчених маркетологів:

  • КОМАНДА ЖУРІ 7. Client`s View журі 

Цей багатоступеневий підхід забезпечує професійне, глибоке та неупереджене оцінювання всіх робіт, що беруть участь у конкурсній програмі. Кожна команда журі визначає найкращі проєкти, які задають стандарти креативності на міжнародному рівні.

СУДДІВСТВО

Оцінювання конкурсних робіт здійснюється за 100-бальною шкалою, де кожен член журі має можливість виставити оцінку від 1 до 100 балів.

Процедура суддівства базується на незалежній оцінці кожного з членів журі. Таким чином, за результатами голосування у кожної конкурсної роботи буде незалежна оцінка від кожного члена журі та визначений середньозважений бал, який і визначить долю роботи.

Кожна команда журі матиме свого Голову журі. Після суддівства всіх членів журі Голови фіналізують список фіналістів і переможців (золоті, срібні чи бронзові нагороди) та BEST OF CONTEST у своїх категоріях.

Крім того, фестиваль передбачає присудження GRAND PRIX – найвищої нагороди для найкращих робіт у кожному з блоків конкурсної програми:

  • CREATIVE COMMUNICATIONS
  • CRAFT/TECHNOLOGY
  • SOCIAL GOALS CONTESTS
  • CLIENT'S VIEW

Проте роботи, створені для некомерційних або благодійних організацій, не беруть участі у виборі GRAND PRIX у блоках CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY та CLIENT'S VIEW. Вони розглядаються виключно у блоці SOCIAL GOALS CONTESTS, де також можуть претендувати на GRAND PRIX.

Для робіт, які були подані та нагороджені у двох блоках одночасно – CREATIVE COMMUNICATIONS та SOCIAL GOALS CONTESTS, нагорода GRAND PRIX може бути присуджена лише в рамках блоку SOCIAL GOALS CONTESTS.

Такий підхід забезпечує справедливе оцінювання робіт та підкреслює вагомість соціальних ініціатив у сучасній креативній індустрії.

|en