ЖУРІ
Члени журі КМФР є провідними експертами світової рекламної індустрії у різноманітних дисциплінах та є однією з головних цінностей фестивалю.
У конкурсній програмі 2024 року працюватиме 6 команд міжнародного журі та 1 команда клієнтського журі сформована з рекламодавців. Відбір членів журі щорічно відбувається дуже ретельно. До складу журі входять міжнародні фахівці у сфері реклами, які мають досвід суддівства та нагороди на міжнародних фестивалях та конкурсах, включаючи Cannes Lions.
Роботи в блоках CREATIVE COMMUNICATIONS та CRAFT/TECHNOLOGY будуть оцінені 5 міжнародними командами журі:
- КОМАНДА ЖУРІ 1. Film, Radio & Audio, Integrated & Innovation, Radio & Audio Craft журі
- КОМАНДА ЖУРІ 2. Design & Branding, Print & Publishing, Out Of Home, Design & Branding Craft, Print & Publishing Craft, Out Of Home Craft журі
- КОМАНДА ЖУРІ 3. Digital & Mobile, Media, Branded Content & Entertainment, Digital & Mobile Craft, Media Craft журі
- КОМАНДА ЖУРІ 4. Brand Experience & Activation, PR, Direct Marketing, PR Craft, Brand Experience Craft and Direct Marketing Craft журі
- КОМАНДА ЖУРІ 5. Film Craft, Branded Entertainment Craft журі
Роботи в блоці SOCIAL GOALS CONTESTS буде оцінювати команда журі маркетологів та представників комунікаційних агентств зі знаннями та експертизою в області CSR та маркетингу сталого розвитку:
- КОМАНДА ЖУРІ 6. Social Goals Contests журі
Роботи в блоці CLIENT`S VIEW буде оцінювати команда журі з найбільш досвідчених маркетологів:
- КОМАНДА ЖУРІ 7. Client`s View журі
СУДДІВСТВО
Оцінювання робіт пройде із застосуванням 100-бальної шкали: від 1 до 100 балів.
Процедура суддівства базується на незалежній оцінці кожного з членів журі. Таким чином, за результатами голосування у кожної конкурсної роботи буде незалежна оцінка від кожного члена журі та визначений середньозважений бал, який і визначить долю роботи.
Кожна команда журі матиме свого Голову журі. Після суддівства всіх членів журі Голови фіналізують список фіналістів і переможців (золоті, срібні чи бронзові нагороди) та BEST OF CONTEST у своїх категоріях.
Також буде обрано чотири GRAND PRIX – по одному GRAND PRIX в кожному блоці: CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, SOCIAL GOALS CONTESTS та CLIENT`S VIEW.
Роботи для некомерційних та благодійних організацій не можуть брати участь у виборі GRAND PRIX у блоках CREATIVE COMMUNICATIONS, CRAFT/TECHNOLOGY, CLIENT`S VIEW, але будуть розглядатися в блоці SOCIAL GOALS CONTESTS на звання GRAND PRIX.
Також нагорода GRAND PRIX для робіт, що подані та мають нагороди одночасно в блоках CREATIVE COMMUNICATIONS та SOCIAL GOALS CONTESTS, може бути присуджена тільки в рамках блоку SOCIAL GOALS CONTEST.