День 1
30 травня
День 2
Модератор семінарської програми
Ірина Муштіна, засновниця креативного діджитал агентства CF.Digital, голова правління Digital Developers Committee, членкиня Наглядової ради ВРК
09:00-10:00
Реєстрація учасників
10:00-10:20
Від лайка до лояльності: як інфлюенсери повертають серця брендам
Спікери: Анна Зайцева, Head of Account Management, VIVID
10:20-10:40
Use of Twitch – як міцно подружити бренди з сучасною молоддю
Спікери: Степан Бархоленко, Crearive Director, BetterSvit та Євген Скиба, CEO, StreamAdvisor
10:40-11:10
Перехід від швидкого контенту до deep media storytelling
Спікери: Оля Михалець, Chief Creative Officer, креативна продюсерка Postmen та Ірина Павлова, Chief Design Officer і арт-директорка Postmen
11:10-12:00
БЛОК: ТРАНСФОРМАЦІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ
11:10-11:30
Комунікації в нову еру: як технології змінюють tone of voice бренду
Спікери: Яна Ляхович, Chief Communication Officer, 1+1 media
11:30-11:50
Людина до людини. Розкіш епохи штучного інтелекту
Спікери: Поліна Толмачова, маркетинг-директорка ICTV-ICTV2
12:00-13:00
БЛОК: AI & КРЕАТИВ
12:00-12:30
Штучний інтелект у комунікаціях: українська практика та світові підходи на прикладах кейсів NSG
Спікери: Володимир Чернер, CEO New Strategies Group
12:30-13:00
Застосування АІ в оцінці ефективності креативу
Спікери: Спікери від McCann Kyiv & Wantent
13:00-13:30
Досить робити рекламу: як Bolt і Rockets створюють культурні явища
Спікери: Сергій Костя, регіональний маркетинг менеджер CEE, Asia, Bolt та Сергій Артеменко, креативний директор ROCKETS. GROWTH R&D
13:30-14:00
Виступ від Нової Пошти
14:00-15:00
БЛОК: ВІЙСЬКОВА РЕКЛАМА
14:00-14:20
Військова реклама – нова категорія в українських комунікаціях
Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК
14:20-15:00
Панельна дискусія «Етика військової реклами»
Спікери: Дмитро Федоренко, засновник і керівник агенції SEVENTEAM, голова комітету сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК (модератор дискусії)
15:00-15:30
Тема уточнююється
Спікери: Наталія Коршун, директорка з маркетингу напрямку гігієна в Україні та країнах Cходу, корпорація Біосфера
15:30-16:00
Куди рухається ринок, які формати виживуть та пост-телевізійна реальність
Спікери: Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media
16:00-17:00
Door opens
17:00-19:00
Церемонія нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
19:00-21:00
Ясно, що смачний вечір
*