День 1
День 2
Другий день включає семінарську програму від лідерів рекламного ринку.
Ввечері відбудеться церемонія нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2024. Після церемонії буде неформальне спілкування з переможцями та учасниками фестивалю.
Зверніть увагу! MIXX Awards Ukraine має окрему програму конференції та церемонію нагородження, що пройде 29 травня. Деталі за посилання.
В програмі можливі зміни. Слідкуйте за оновленнями, оскільки розклад може змінюватися через різні причини, в тому числі відключення світла. Усі заплановані заходи, включаючи семінарську програму та церемонії нагородження, обов'язково відбудуться.
09:00-10:00
Реєстрація учасників
10:00-10:20
Креатив, що перетворив віртуальну присутність на реальний вплив: мапа #TheDonationMap для донатів у Fortnite
Спікери: Олексій Морозов, креативний директор, та Аліса Шейн, Communication Lead, Havas Digital Kyiv
10:20-10:40
Мистецтво, що рятує життя
Спікери: Богдан Мусієць, Creative Group Head, McCann Kyiv
10:40-11:00
Як актуалізувати телевізійний контент до змін потреб глядачів
Спікери: Роман Лукін, креативний продюсер та Оксана Петришин, генеральна продюсерка телеканалу ТЕТ
11:00-11:20
Як перекладати зі складного на просте та додавати людяності важливому
Спікери: Юлія Курова, СЕО, Киїфорнія
11:20-11:40
Stresless культура як каталізатор генерації ідей
Спікери: Євген Молна-Івасюк, креативний директор Isobar Ukraine
11:40-12:00
ШІ як помічник команди
Спікери: Володимир Шинкаренко, Development Programs Lead, OMD Optimum Media
12:00-13:00
Панельна дискусія "Український бізнес на світовій арені: Шлях до міжнародних ринків"
Спікери: Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції (модератор дискусії)
Учасники: - Ілля Скікевич, управляючий директор Інституту Медіа Аудиту - Валентин Гриценко, маркетинг-директор Ajax Systems - Олена Плахова, членкиня Ради директорів групи компаній "Нова пошта", CRMO
13:00-13:20
Регулювання об'єктів, створених генеративним штучним інтелектом у рекламі
Спікери: Дмитро Дорошенко, начальник відділу розвитку креативних секторів економіки, Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ)
13:20-13:40
Донатний виклик Bolt за допомогою брендування вокзалів. Наружка в якої вийшло
Спікери: Сергій Костя, маркетинг директор Bolt країни східної Європи
13:40-14:00
Як зараз працювати з командою. Приклад команди комунікаційників Нової пошти, компанії, що вписалася бути службою 911
Спікери: Олена Плахова, директорка із управління репутацією та маркетингом групи компаній NOVA (Нова пошта)
14:00-14:20
Міфи та реалії сучасного ТБ
Спікери: Валерій Варениця, комерційний директор 1+1 media
14:30-15:30
Технічна перерва
15:30-16:00
Door opens
16:00-18:00
Церемонія нагородження переможців 25-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами
18:00-20:00
Нетворкінг та неформальне спілкування
*