Ice-cold community management, as the part of the Jagermeister 2023 content strategy updated
Учасник: New Strategies
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: E. SMM / E18. Системність та якість у ком'юніті менеджменті
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: Bayadera, Jagermeister
Рік: 2023
Креативна команда:
СЕО, Володимир Чернер Management: Ярослава Каплун (АМ), Фещук Юлія (АД), Ігор Рудяк (КСД) Design: Таня Чернер (Дизайнер), ІГор Козловський (Арт-директор) SMM: Галина Буря (копірайтер), Влад Василенко (хед), Photo&Video Production: Віра Шафранська (продюсер), Бортнічук Василь (режисер), Черкасов Сергій (фотограф оператор), Левкун Юлія (стиліст-гример) Promo: Борис Макаров Comunity Management: Юлія Глущенко
Креативна ідея:
Jägermeister один із найактивніших та найкреативніших брендів у соцмережах України. Водночас, з однією із найскладніших комунікацій – потрібно поєднувати комунікаційні атрибути досконалості у всьому, містики, андеграундності та працювати з молодою нішевою аудиторією. Тим складніше робити це під час війні. Тож перед нами стояла задача вдосконалити поточну комунікації відповідно до сучасних трендів та вимог андеграундної аудиторії. Мета – перенести бренд, що був королем вечірок, в іншу площину, релевантну реаліям України і показати «живість» бренду. Комʼюніті менеджмент був однією із ключових складових оновленого підходу. Спочатку, ми вирішили вивести бренд на більш сучасну та відповідну духу бренду територію комунікації – «Твій Крижаний Вайб», далі перевели бренд на використанні крафту у фото та відео, розробили унікальний ТоВ для написання текстів і переклали його принципи на комʼюніті менеджмент. В першу чергу ми модерували комʼюніті 24 на 7, навіть у вихідні, а відповідь тривала не більше 1 години. В другу – стиль відповідей. Jägermeister має свій власний ТоВ, і він мав бути не тільки в копірайтах, але і у цікавих відповідях на питання користувачів. Де купити костюм, як у хлопця з останнього посту? — Знаємо, це наша тема! А що то за трек грає у вас на відео? — Хвилину, ось лінк на діджея! А як щодо місць де у Дрогобичі можна потусити з друзями після роботи? — Тримай список, ми точно в курсі, де знаходяться вайбові локації! Звісно, ми знаємо все! Наші відповіді стовідсотково задовольняють усі вхідні запити від підписників. Як результат за рік ми · Отримали 250 тис. реакцій до контенту. З них 40% отримані виключно органікою, а не платним промо. Вважаємо, що одну з ключових ролей тут зіграла саме модерація, яка допомогала розвивати спілкування з ЦА. Також ми змогли підвищити ER у двічі, до ср. стабільного рівня в 6%. Важливо зазначити, що на початку нашої співпраці ER комʼюніті був нижче за ср. значенні по категорії у 4,9%, а після дорівнював від 6% до 8%. · А також ми отримали охоплення по ЦА в 6 млн. за рік на частоті контактну 13+. При цьому 200 тис. ми отримали органікою, за рахунок вірусності контенту та активної модерації.