Учасник: New Strategies
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: E. SMM / E01. SMM-visual craft.
Нагорода: Gold
Рекламодавець/Бренд: Bayadera, Jagermeister
Рік: 2023
Креативна команда:
СЕО, Володимир Чернер Management: Ярослава Каплун (АМ), Фещук Юлія (АД), Ігор Рудяк (КСД) Design: Таня Чернер (Дизайнер), ІГор Козловський (Арт-директор) SMM: Галина Буря (копірайтер), Влад Василенко (хед), Photo&Video Production: Віра Шафранська (продюсер), Бортнічук Василь (режисер), Черкасов Сергій (фотограф оператор), Левкун Юлія (стиліст-гример) Promo: Борис Макаров Community Management: Юлія Глущенко
Креативна ідея:
Jägermeister один із найактивніших та найкреативніших брендів у соцмережах України. Водночас, з однією із найскладніших комунікацій – потрібно поєднувати комунікаційні атрибути досконалості у всьому, містики, андеграундності та працювати з молодою нішевою аудиторією. Тим складніше робити це під час війні. Тож перед нами стояла задача вдосконалити поточну комунікації відповідно до сучасних трендів та вимог андеграундної аудиторії. Мета – перенести бренд, що був королем вечірок, в іншу площину, релевантну реаліям України і показати «живість» бренду. Спочатку, ми вирішили вивести бренд на більш сучасну та відповідну духу бренду територію комунікації – «Твій Крижаний Вайб», а далі за 2023 рік 1. Повністю перевели бренд на Використання крафтового контенту. Ми створювали різноманітні предметні та композиційно насичені зйомками. Кожного місяця використовували різних моделей і постійно змінювали ракурси кадру. Всюди мала бути динаміка та нестандартність. 2. Крім цього 30% контенту складали професійні dance-відео, а також унікальна рубрика з відео інтерв’ю з майстрами – спеціалістами і різних сферах: барбери, бармени, тату майстри та інше. Все що цікаво нашій ЦА. 4. Вишенькою контенту стало впровадження унікального візуального стилю Баухаус бренду згідно гайдів клієнта, завдяки якому кожна фотографія набувала унікального сприйняття і сильно відрізнялась від контенту конкурентів. Як результат за рік ми · Створили 200+ сторіз та 150+ постів, з яких 40 унікальних відео. · Отримали 250 тис. реакцій до контенту. З них 40% отримані виключно органікою, а не платним промо. · Змогли підвищити ER у двічі, до ср. стабільного рівня в 6%. Важливо зазначити, що на початку нашої співпраці ER комʼюніті був нижче за ср. значенні по категорії у 4,9%, а після дорівнював від 6% до 8%. · А також отримали охоплення по ЦА в 6 млн. за рік на частоті контактну 13+. При цьому 200 тис. ми отримали органікою, за рахунок вірусоності контенту.