World cinema heroes bake for a Ukrainian brand
Учасник: HASHTAG
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: E. SMM / E09. Нестандартна/оригінальна ідея SMM проєкту.
Нагорода: Gold
Рекламодавець/Бренд: Lviv yeast
Рік: 2023
Креативна команда:
Mariia Kochmaruk – CEO, [Hashtag] Amina Shakh – Project Manager, [Hashtag] Margarita Izhko – Designer, [Hashtag] Olga Holub, Tymoshenko Lina – Сopywriter [Hashtag] Roman Kostenko – Media manager, [Hashtag] Ilona Lutcenko – Producer, [Salt.Video] Max Hurov – Cinematographer, [Salt.Video] Maryna Kononenko - Food stylist, [Salt.Video] Andriy Gapuk – Head of Marketing, [ENZYM Group] Mariia Mykhailova – Brand Manager, [ENZYM Group] Anna Kovalska – Marketing Manager, [ENZYM Group]
Креативна ідея:
Розуміючи, що наша звична цільова аудиторія — берегині, які захоплюються домашньою випічкою — вже добре обізнана з “Львівськими дріжджами”, ми вирішили зробити амбітний крок — залучити нових споживачів, для яких випічка може стати цікавим способом самовираження. Тож вирішили поєднати декілька захоплюючих та медитативних речей: роботу з тістом, перегляд улюблених фільмів та скролінг в соцмережах. В межах нашого SMM проєкту створили серію відеорецептів, натхненних культовими фільмами, щоб розповісти не лише про переваги продукту, а й глибше резонувати з новою аудиторією, викликаючи почуття комфорту та ностальгії. Ми дослідили обрані культові кінострічки, щоб максимально точно передати їхню атмосферу в наших відеорецептах. Додаткові атрибути, саундтреки, та оригінальні назви підсилювали ефект повного занурення в кінематографічну тематику. Ключовою креативною ідеєю нашого проєкту стала концепція використання відомих кінообразів як ведучих кулінарів нашої кухні. Їхні специфічні особливості, одяг, атмосфера відповідних фільмів, руки та улюблені смаколики перетворили класичну концепцію відеорецептів на справжнє амбасадорство не лише бренду, а й самого процесу випікання. Плавні рухи, крупні плани та мінімалізм у кадрі дозволяють глядачу зануритися в медитативний ритм творення кулінарного шедевру, наче він сам стає частиною улюбленої кінокартини. Цей креатив дозволив нам створити атмосферу затишку, комфорту і бажання поділитись своїми відчуттями та реакціями під нашими дописами, ніби коментарями з друзями під час кіноперегляду. Адже доречними були не лише оцінки випічки, а й потрапляння в улюблені кінообрази. Однією зі складових нашого SMM проєкту стала кросплатформна адаптація відеоконтенту. Замість одного розміру для всіх, ми оптимізували формати для кожного з ключових соціальних каналів. Для YouTube ми підготували горизонтальні ролики тривалістю до 3 хвилин, що дозволяє глядачам повністю зануритися в атмосферу улюблених фільмів. В той же час, для Instagram та TikTok ми створили вертикальні версії до 1 хвилини, ідеально вписані в мобільні стрічки. Така гнучка адаптація забезпечила максимальну ефективність охоплення аудиторії в кожній з платформ, дозволяючи їй занурюватися в кінематографічний світ через найбільш природний формат. В результаті ми перетворили SMM контент Львівських дріжджів на невід'ємну частину культурного коду сучасної аудиторії, нерозривно пов'язану з улюбленими кінокартинами та затишком домашньої випічки. Ми охопили майже 4,5 мільйони користувачів, зібрали понад 3 мільйони переглядів та 85 тисяч взаємодій на YouTube, в Instagram, Facebook, TikTok та створили потужний емоційний зв'язок між брендом та новими споживачами.