КОНТЕНТ
В категорії "КОНТЕНТ" оцінюється вдале використання контенту в різноманітних маркетингових стратегіях. Від нативної реклами та фірмового контенту до партнерських та неприбуткових ініціатив. Ця категорія визначає лідерів, які висвітлюють найбільш ефективні та креативні підходи до створення та розповсюдження контенту в цифровому просторі.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Найкраще використання нативних рекламних форматів, що відповідають стилю та контексту навколишнього середовища, що забезпечує високий рівень залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання брендованого контенту, що забезпечує високий рівень споживчої залученості.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Оцінюється найефективніша співпраця бренду та медіа, що створюють оригінальний контент на загальній платформі
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання контентних форматів у digital-проєктах для некомерційних організацій
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%