100,000 new ad groups in 3 hours. Or how we helped Concert.ua conquer search advertising
Учасник: Promodo
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: C. AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ / C03. Інновації AdTech
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: Concert.ua
Рік: 2023
Креативна команда:
Дмитро Чінь — CMO, Concert.ua Анна Іванова — Сustomer Success Manager, Promodo Артем Мудрак — Head of Product, Promodo
Креативна ідея:
100,000 нових груп оголошень за 3 години. Або як ми допомогли Concert.ua підкорити пошукову рекламу Concert.ua — це квитковий сервіс, і їм треба запускати буквально тисячі пошукових оголошень про різні заходи, а ще оновлювати інформацію через перенесення концертів, зміну часу виступу, акційні ціни… — і так щодня. Що робити? Можна, звичайно, взяти в команду 10-20 джунів. Але жоден фахівець не здатен тримати у фокусі таку кількість інформації. Результат — велика ймовірність помилок та нерентабельне зростання вартості проєкту. Команда Concert.ua неодноразово мала такий досвід. Вони давно шукали рішення, як скоротити час на створення пошукових оголошень, масштабувати цей процес та ще й оптимізувати при цьому бюджет. Івент-індустрія дуже сильно просіла під час локдаунів, а через початок повномасштабного вторгнення зупинилася на деякий час. Наприкінці 2022, коли бренд почав відновлювати активність, ми запропонували Concert.ua випробувати наш новий інструмент G-MOS: «Вам треба 100 000 нових груп оголошень сьогодні, а завтра змінити 50 000 та додати ще 100 000 — ок, G-MOS це вміє», — за три години вони вже будуть проходити перевірку. Що таке G-MOS? Це авторський інструмент, який спрощує роботу з пошуковими кампаніями. Він дозволяє автоматично створювати тисячі груп оголошень з будь-якою сегментацією за категоріями, фільтрами, гео, брендами тощо. Окрім цього, G-MOS здатен автоматично актуалізувати в оголошеннях всі параметри товару. Ви щось змінили на сайті — параметр оновився у рекламному оголошенні. Як все працює? Система бере дані з фіда та автоматично створює рекламну кампанію з відповідними адаптивними оголошеннями за заданими шаблонами. З фіда до шаблону можна додати будь-які індивідуальні особливості товару чи події (ціна, акція, спеціальні умови тощо). От, наприклад, у Concert.ua на будь-яку подію є обмеження за кількістю квитків. Коли вони скінчилися — інструмент автоматично зупиняє кампанію та не витрачає бюджет дарма. Команда запустила акцію вихідного дня — не проблема, G-MOS розпочне та завершить показ відповідних оголошень саме у період її дії. Що в результаті? Команда Concert.ua припинила нескінченно перепрошувати за помилки у рекламі. Один фахівець лише періодично контролює ключові слова, які також генерує інструмент, та оптимізує кампанії відповідно до внутрішньої логіки. ✅Автоматизація та масштабування — є. ✅Створення оголошень майже зі швидкістю світла — є. ✅Заощадження на фонді заробітної плати — є. ✅Контроль рекламного бюджету — є. І найголовніше — понад 60% всього доходу з платних каналів для Concert.ua зараз генерують рекламні кампанії, запущені через G-MOS.