Accessibility. My little independence
Учасник: Webpromo
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A01. Поінформованість про бренд і позиціонування
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: Oschadbank
Рік: 2024
Креативна команда:
Ощадбанк Сергій Грабчак, директор департаменту маркетингу Сергій Нарожняк, начальник відділу інтернет-маркетингу та реклами Руденко Неля, начальник відділу підтримки репутації бренду банку в Інтернеті Юрій Мисан, начальник відділу маркетингових комунікацій Webpromo Юрій Копишинський, СЕО Катерина Гнідаш - Strong Middle Project Manager Трофимчук Ольга, Middle PPC спеціаліст Якименко Віктор, Middle PPC Specialist Марина Волинченко, Head of Marketing --------ENG-------- Oschadbank Sergii Hrabchak, Director of the marketing department Sergii Narozhniak, Head of the internet-marketing and advertising department Nelia Rudenko, Head of the department for supporting the bank's brand reputation on the Internet Yuriy Mysan, Head of the marketing communications department Webpromo Yurii Kopyshinskyi, CEO Kateryna Hnidash - Strong Middle Project Manager Trofymchuk Olha, Middle PPC Specialist Maryna Volynchenko, Head of Marketing Yakymenko Victor, Middle PPC Specialist
Креативна ідея:
Сьогодні в Україні понад 3 мільйони людей з інвалідністю, і ця цифра продовжує зростати. Ощадбанк визначив свою місію: дати поштовх розбудові інклюзивного суспільства, стати прикладом для бізнесу, мотивуючи до змін, щоб створити безбар'єрне життя для людей з інвалідністю. Для цього на сьогоднішній день реалізовано: • 700+ відділень відповідають нормам інклюзії, • 25 повністю інклюзивних відділень (власний проєкт), • 544 банкомати та 66 терміналів для людей з порушенням зору • 4 мобільні реабілітаційні модулі, • 8 мобільних відділень у зоні бойових дій, • запущено адаптивний сайт, • проведено навчання 1000+ співробітників офлайн та 10 000+ — онлайн для забезпечення інклюзивної взаємодії. Цей кейс демонструє наш досвід у впровадженні інклюзивних стандартів та популяризації безбар'єрного суспільства через digital-канали, доводячи, що наші зусилля приносять реальні результати. Ми будуємо комунікацію через нестандартні для держбанку проєкти, щоб показати, як люди з інвалідністю можуть жити повноцінно. Ощадбанк підтримав Паралімпійську збірну, тревел-шоу «Відвал ніг», шоу «Холостяк» з головним героєм - ветераном з інвалідністю, «Матч за Героїв», проєкт «Інклюзивно привітні», досягнувши загального охоплення понад 33,5 мільйона переглядів.Організував власний форум і був партнером інших заходів, аби популяризувати тему інклюзії серед бізнес-спільноти. Отримавши позитивний імпульс від комунікацій, ми поставили перед собою ціль – побороти стереотипи та сформувати у українців сприйняття Ощадбанку як сучасного соціально відповідального банку. Для цього розробили мультиканальну диджитал-стратегію для широкого охоплення аудиторії з мінімальною ціною за перегляди та оптимальною частотою показів. Створили емоційно-резонансний контент, який розкриває значущість безбар’єрності через історії реальних людей. Завдяки нестандартному підходу та сучасним диджитал-інструментам ми успішно реалізували поставлені завдання: • підвищили рівень обізнаності українців про те, що в Ощадбанку можуть обслуговуватися люди з інвалідністю; • збільшили кількість співробітників з інвалідністю в нашій команді. Результати перевершили очікування: • понад 359 тисяч українців ознайомилися з проєктом на онлайн-ресурсах; • зросла кількість охочих працювати в нашій команді: за час повномасштабної війни найняли 174 працівників з інвалідністю, наразі в банку працює 782 людей з інвалідністю — це 5% штату. • на 36,6% виросла кількість пошуків інклюзивних відділень на Google Maps • на +23% збільшився середній рейтинг інклюзивних відділень на Google Maps (їх середня оцінка — 4,88) • на 7% зросла обізнаність про доступність Ощадбанку для людей з інвалідністю --------ENG-------- Today, there are more than 3 million people with disabilities in Ukraine, and this number continues to grow. Oschadbank has defined its mission: to give impetus to the development of an inclusive society, to become an example for business, motivating change to create a barrier-free life for people with disabilities. For this purpose, the following has been implemented to date: • 700+ branches comply with inclusion standards, • 25 fully inclusive branches (own project), • 544 ATMs and 66 terminals for people with visual impairments • 4 mobile rehabilitation modules, • 8 mobile branches in the combat zone, • an adaptive website was launched, • 1000+ employees were trained offline and 10,000+ online to ensure inclusive interaction. This case study demonstrates our experience in implementing inclusive standards and promoting a barrier-free society through digital channels, proving that our efforts bring real results. We build communication through non-standard projects for a state-owned bank to show how people with disabilities can live a full life. Oschadbank supported the Paralympic team, the travel show “Leg Dump”, the show “The Bachelor” with a veteran with a disability as the main character, “Match for Heroes” and the project “Inclusively Friendly”, reaching a total reach of over 33.5 million views.The bank organized its own forum and partnered with other events to promote the topic of inclusion among the business community. Having received a positive response from communications, we set ourselves the goal of overcoming stereotypes and shaping the perception of Oschadbank as a modern socially responsible bank among Ukrainians. To do this, we developed a multichannel digital strategy to reach a wide audience with a minimum cost per view and optimal frequency of impressions. We created emotionally resonant content that reveals the importance of barrier-free access through the stories of real people. Thanks to an unconventional approach and modern digital tools, we successfully realized our goals: • Raised awareness among Ukrainians that Oschadbank can serve people with disabilities; • increased the number of employees with disabilities in our team. The results exceeded expectations: • more than 359 thousand Ukrainians got acquainted with the project on online resources; • The number of people willing to work in our team has increased: during the full-scale war, 174 employees with disabilities were hired, and currently 782 people with disabilities work in the bank, which is 5% of the staff. • The number of searches for inclusive branches on Google Maps increased by 36.6%. • the average rating of inclusive branches on Google Maps increased by +23% (their average rating is 4.88) • awareness of Oschadbank's accessibility for people with disabilities increased by 7%