Calm
Учасник: NCG
Кампанія (серія): Strength and Serenity
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A18. Ефективна кампанія
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: FUIB
Рік: 2023
Креативна команда:
Агентство: NCG DIEVO Алла Борщ, Managing Director Лена Бурова, Chief Marketing & Strategic Officer Юрій Котов, Planning Director Олена Бармак, Head of Digital Оля Янович, Digital РРС Manager Анастасія Шевчук, Account Manager Клієнт: ПУМБ Ксенія Сікорська, директорка з маркетингу, ПУМБ Наталія Демиденко, Head of marcom, ПУМБ Ірина Кіщенко, менеджерка з маркетингу та комунікацій, ПУМБ Марина Верденська, керівник інтернет-проектів управління інтернет-маркетингу та електронної комерції Компанії-партнери: MULLENLOWE ADVENTA Світлана Цвєлєньєва, креативна директорка, MullenLowe Adventa Катерина Мельник, старша копірайтерка, MullenLowe Adventa Тетяна Литвин, Head of Art, MullenLowe Adventa Алена Атия, старша екаунт менеджерка, MullenLowe Adventa Олена Шевченко, екаунт директорка, MullenLowe Adventa Жанна Сидорська, клаент сервіс директорка, MullenLowe Adventa Настя Житник, дизайнерка, MullenLowe Adventa
Креативна ідея:
В умовах нестабільності та мінливості, збереження фінансових активів стає надзвичайно важливим, особливо в охоплених війною регіонах. Наприкінці 2022 року Україна зіткнулася з такими викликами, і лише частина населення – 17% – обрала для захисту своїх коштів традиційні механізми депозитних вкладів. Однак, на тлі економічної вразливості, є можливість для інновацій та стратегічної адаптації. Стійкість і рішучість, продемонстровані українцями в 2022 році, надихнув провідний український банк ПУМБ прийняти виклик - збільшити депозитний портфель в умовах кризи та повної невизначеності. Банк розробив спеціальну депозитну програму, яка включала два типи депозитів: «Сталевий» і «Спокійний». Депозити були ретельно адаптовані до різних потреб двох різних сегментів ринку: досвідчених користувачів і новачків відповідно. В “Сталевому” акцент на впевненості та високих відсотках, “Спокійний” - спокій та керування депозитом 24/7. Хоча назва цих продуктів резонувала з темами сили та спокою відповідно, їхня основна гарантія фінансової безпеки була міцно пов'язана з непохитною репутацією ПУМБ, підкресленою трьома десятиліттями незмінної депозитарної надійності. Проводячи цільову інформаційну кампанію виключно в цифровому просторі, ПУМБ стратегічно використовував такі платформи, як YouTube, Facebook, Instagram та Programmatic, щоб ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Кампанія спершу тривала чотири тижні для депозиту "Сталевий", орієнтованої на досвідчених користувачів, а потім п'ять тижнів для депозиту "Спокійний", орієнтованої на обережних вкладників, ретельно відкаліброваної з постійним аналізом та оптимізацією для досягнення максимального впливу та резонансу в кожному сегменті аудиторії. Кампанії для вкладів "Спокійний" та "Сталевий" запускалися послідовно, одна за одною, щоб зберегти фокус і не розпорошувати увагу клієнтів. Під час маркетингової кампанії депозити диференціювались на основі креативів, текстів, інтересів та баз даних. Використовували різні підходи, включаючи таргетинг на схожих людей для потенційних клієнтів, взаємодію з поточними клієнтами, які користуються іншими продуктами або просто переглядають додаток, а також ремаркетинговий підхід до колишніх клієнтів. Стратегічний підхід ПУМБ у цифровій сфері приніс значні дивіденди. Використовуючи TrueView for Action, банк зафіксував більш ніж удвічі більшу кількість встановлень додатку після перегляду порівняно з CPV-розміщеннями, незважаючи на те, що бюджет був у чотири рази меншим. Більше того, продуманий перерозподіл UAC, FB CPL та Inst CPL дозволив оптимізувати конверсію в додатку, що ще більше підвищило ефективність кампанії. Результати були вражаючими: ПУМБ став №1 за динамікою приросту депозитів, №1 за довірою клієнтів та №1 за вибором клієнтів серед банків для розміщення депозитів. Ці результати підкреслили ефективність стратегічного підходу ПУМБ та його здатність резонувати з вибагливими потребами та вподобаннями клієнтів. Історія успіху ПУМБ уособлює стійкість, стратегічне бачення та міцний зв'язок довіри між фінансовою установою та її клієнтами.