Doner that's safe to eat!
Учасник: MixDigital
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A01. Поінформованість про бренд і позиціонування
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: Doner Market / MHP
Рік: 2023
Креативна команда:
- Шадчнєва Наталія Керівник центру ХОРЕКА МХП МХП n.shadchnieva@mhp.com.ua - Морська Анна Керівник групи маркетингу «Донер Маркет» МХП h.morska@mhp.com.ua - Влад Китайгородський Керівник відділу створення креативу МХП v.kytaihorodskyi@mhp.com.ua - Максим Лень Менеджер із зовнішніх комунікацій МХП m.len@mhp.com.ua - Анастасія Ливинець Керівник центру створення та розповсюдження контенту МХП a.lyvynets@mhp.com.ua - Сергій Мусін Client Service Director MixDigital smusin@mixdigital.agency - Юлія Угнівенко Account Team Lead MixDigital yuhnivenko@mixdigital.agency
Креативна ідея:
Стратегія успіху Döner Market . Döner Market – один з найбільших мережевих закладів з продажу дьонерів (шаурми) поставив перед командою не тільки бізнес ціль, а й соціальну задачу – змінити сприйняття шаурми, з вуличної та стихійної їжі на смачну та безпечну страву. Завдяки вдало спланованій кампанії, команді вдалося значно підвищити обізнаність та покращити імідж. Основні досягнення ● Зростання обізнаності. 16% респондентів знають Döner Market, як бренд, що пропонує найякіснішу та найбезпечнішу шаурму. Це на 7% більше, ніж до початку кампанії. ● Зміна сприйняття. Споживачі позитивніше ставляться до шаурми загалом. Навіть конкуренти Döner Market зафіксували зростання впізнаваності. ● Збільшення продажів. Обсяг чеків зріс на 28%. Ризики та бар'єри На шляху до результатів команда провела дослідження, які показали, що основна цільова аудиторія нашого бренду шаурми складається з чоловіків та жінок віком 25-45 років, співвідношення між статями розподілене приблизно порівну. Спираючись на опитування, було виявлено, що: ● 55% споживачів фастфуду не довіряють шаурмі ● 24,3% сумніваються в якості інгредієнтів ● 19% стурбовані антисанітарією Розуміючи бар’єри, з якими доведеться стикнутися, ми розробили чітку стратегію: зміна сприйняття через послідовну комунікацію зрозумілою та простою мовою. Так з’явився перший комунікаційний меседж: «Шаурма, яку не стрьомно їсти» Етап реалізації Для запуску національної рекламної кампанії ми поділили аудиторія на групи за: ● віком ● типом споживача ● географією ● типом споживання медіа ● інтересами Враховуючи особливості сприйняття інформації в кожній групі, було задіяно одразу декілька рекламних каналів: ● Відеореклама ● Банери ● SMM і таргетинг ● Інтеграції у блогерів ● Статті та реклама в ЗМІ ● Проведення івентів ● Партнерство та спонсорство Після проведення рекламної кампанії нам вдалося досягти позитивних змін у сприйнятті шаурми не тільки від нашого бренду, але і категорії загалом. Навіть наші основні суперники зафіксували збільшення свого відсотка згадування у середньому на 2%. Найбільший стрибок в усвідомленості споживачів був зареєстрований саме у нашого бренда, Döner Маркет, який піднявся з 9% в жовтні до 16% в грудні. Це свідчить про успіх нашої стратегії в переконанні споживачів у смачності та безпечності наших продуктів, і шаурми як корисного перекусу. Фактори успіху 1. Комунікаційна стратегія. Наголос на раціональних атрибутах: «смачно» та «безпечно». Використання послідовних та переконливих меседжів. Залучення авторитетних джерел (дослідження, експерти). 2. Перша національна рекламна кампанія для шаурми. Підвищила впізнаваність та репутацію бренду. Зміцнила статус Döner Market, як лідера в категорії. 3. Комплексний підхід. Поєднання онлайн та офлайн каналів комунікації. Співпраця з інфлюенсерами. Участь у галузевих заходах. Наша команда на прикладі кейсу Döner Market продемонструвала, що завдяки чітко визначеній стратегії та грамотному її втіленню, можливо досягти значних успіхів навіть на конкурентному ринку. Команда допомогла бренду не лише підвищити впізнаваність, але й позитивно вплинути на сприйняття всієї категорії шаурми на українському ринку вуличної їжі. Як результат – поява страви «шаурма» в меню авторитетних ресторанів, а також загальне збільшення обсягу чеків у Döner Маркет на 28%.