Учасник: Moko digital
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: E. SMM / E01. SMM-visual craft.
Нагорода: Gold
Рекламодавець/Бренд: Galychyna
Рік: 2023
Креативна команда:
MOKO digital agency Partners: Hlib Pronenko and Tetiana Mokrenko Creative Director: Olha Livik Strategists: Mykyta Deulin, Artem Shewchyk Art Director: Oleksandra Raskosova Creative copywriter: Anastasiia Dobrova Designer: Vlada Yurina, Dmytro Panchenko Client Service Director: Tetiana Malshakova Project manager: Yuliia Traseukh, Dana Dmytriv Media specialist: Yaroslav Cheshko Moderators: Angelina Havryliuk, Kateryna Dehtiarenko Galychyna Marketing Director: Oksana Andrushkiv Brand Manager of Galychyna TM: Olena Poliakova
Креативна ідея:
До 2022 року бренд «Галичина» створював для контенту власні ілюстрації, що влучали в серденько його цільової аудиторії — зумерів, мали звʼязок із пакованням продукції та підкреслювали карпатськість бренду. Повномасштабне вторгнення змінило українців, змусило всіх нас подорослішати. Разом зі своєю аудиторією подорослішала у своїх соцмережах і «Галичина»: від ілюстрацій бренд перейшов до крафтового фотоконтенту. Ми вирішили «оживити» бренд, щоб бути ближчими до своєї аудиторії, тому почали робити такий контент, що відповідає новому контексту та передає нові цінності. Почали зі зйомок, до яких долучились українці з різних регіонів. Нашій аудиторії була необхідна підтримка та розуміння, тому моделі віддзеркалювали емоції кожного українця та показували, що те, що відчувають вони, відчуваємо і ми всі. Щоб посилити єднання бренду з усією Україною, на фото залишали великодки (елементи, які мають приховані особливості) через реквізит та природу, які відсилають до кожного регіону країни. Ми відмовилися від присутності продукції на частині фото, бо були щирими в бажанні зближення з українцями. Щоб зберегти впізнаваність, ми нативно інтегрували на світлини нашу айдентику та використали брендований шрифт. Ми обрали адаптивну стратегію для візуального контенту, бо події в Україні, як і настрої українців, швидко змінювалися, тому ми мали реагувати актуальними темами для публікацій. Спочатку ми підтримували одне одного та єдналися, разом проживали період блекаутів при свічках чи з ліхтарями на батарейках, активно волонтерили та допомагали, а потім зустрічали весну та намагалися жити в нових реаліях. Усе це ми й показали через наші світлини. У результаті такий крафтовий фотоконтент зібрав майже пів мільйона лайків, близько тридцяти двох тисяч коментарів та майже десять тисяч збережень. Це показало, що серце бренду б’ється в один такт із серцями його аудиторії. Проєкт був реалізований в період з липня 2022 по квітень 2024 року.