HELPLINE FOR MEN
Учасник: Moko digital
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A14. Кампанія прямого реагування / генерування потенційних клієнтів
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: UNFPA Ukraine
Рік: 2023
Креативна команда:
MOKO digital agency Partners: Hlib Pronenko and Tetiana Mokrenko Creative Director: Olha Livik Strategists: Mykyta Deulin, Artem Shewchyk Art Director: Oleksandra Raskosova Creative copywriters: Vladyslav Pasichnyi, Kateryna Kulbachko Influence managers: Anna Lozka, Kateryna Matsiievska Client Service Director: Tetiana Malshakova Senior project manager: Kateryna Matiashovska Project managers: Yuliia Traseukh, Oksana Klymiuk Media specialist: Yaroslav Cheshko UNFPA Ukraine team Communications Associate: Valentyn Puhachov Project Coordinator: Anastasiia Reutenko
Креативна ідея:
24 лютого 2022 року світ кожного українця перевернувся та змінився назавжди. Це призвело до тяжких наслідків для психологічного здоров’я. Майже 70 % чоловіків перебувають у стані дистресу, що негативно впливає на якість їхнього життя, фізичного здоров’я та стосунків із близькими. Усвідомлюючи нагальну потребу в допомозі, Фонд UNFPA Україна запустив лінію психологічної підтримки для чоловіків. Але через гендерні стереотипи та міфи майже 80 % українців вважають, що звертатися до психолога — це не по-чоловічому: «Я повинен розв'язувати свої проблеми самостійно! Я ж не псих!». А 96 % чоловіків узагалі заперечують наявність у себе будь-яких проблем. Чоловіки не терплять надокучливих порад і повчань. На їхню думку, зрозуміє їх лише такий самий чоловік. Тож ми знайшли нестандартне креативне рішення — за допомогою гумору обійшли бар'єри та зняли броню удаваної маскулінності! І провели перше в Україні чоловіче стендап-шоу, на якому презентували лінію психологічної підтримки для чоловіків! Ми залучили найсмішніших коміків, які поділилися своїми проблемами, болями та відвертостями. Запис офлайн-виступу став основою для створення креативних матеріалів (відеороликів). Щоб змотивувати чоловіків зробити дзвінок на номер 2345 та звернутися по психологічну консультацію, ми вирішили опублікувати креативи на медіаплатформах. Основними майданчиками для їх розміщення і подальшого просування диджитал-інструментами вибрали МЕТА та YouTube. Як результат, понад 15 тисяч звернень на лінію підтримки! А глибина перегляду роликів сягнула 97 %. Ми змінили життя не лише чоловіків, а й тих, кого вони люблять. Проєкт був реалізований в період з жовтня 2022 по квітень 2024 року.