Учасник: Moko digital
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A21. Нативна реклама
Нагорода: Best of Contest
Рекламодавець/Бренд: UNFPA Ukraine
Рік: 2023
Креативна команда:
MOKO digital agency Partners: Hlib Pronenko and Tetiana Mokrenko Creative Director: Olha Livik Strategists: Mykyta Deulin, Artem Shewchyk Art Director: Oleksandra Raskosova Creative copywriters: Vladyslav Pasichnyi, Kateryna Kulbachko Influence managers: Anna Lozka, Kateryna Matsiievska Client Service Director: Tetiana Malshakova Senior project manager: Kateryna Matiashovska Project managers: Yuliia Traseukh, Oksana Klymiuk Media specialist: Yaroslav Cheshko UNFPA Ukraine team Communications Associate: Valentyn Puhachov Project Coordinator: Anastasiia Reutenko
Креативна ідея:
24 лютого 2022 року світ кожного українця перевернувся та змінився назавжди. Це призвело до тяжких наслідків для психологічного здоров’я. Майже 70 % чоловіків перебувають у стані дистресу, що негативно впливає на якість їхнього життя, фізичного здоров’я та стосунків із близькими. Усвідомлюючи нагальну потребу в допомозі, Фонд UNFPA Україна запустив лінію психологічної підтримки для чоловіків. Але через гендерні стереотипи та міфи майже 80 % українців вважають, що звертатися до психолога — це не по-чоловічому: «Я повинен розв'язувати свої проблеми самостійно! Я ж не псих!». А 96 % чоловіків узагалі заперечують наявність у себе будь-яких проблем. Чоловіки не терплять надокучливих порад і повчань. На їхню думку, зрозуміє їх лише такий самий чоловік. Тож ми знайшли нестандартне креативне рішення — за допомогою гумору обійшли бар'єри та зняли броню удаваної маскулінності! І провели перше в Україні чоловіче стендап-шоу, на якому презентували лінію психологічної підтримки для чоловіків! Коміки поділилися своїми проблемами, болями та відвертостями. Запис офлайн-виступу став основою для створення креативних матеріалів (відеороликів), які опублікували в соціальних мережах і на YouTube із подальшим просуванням диджитал-інструментами. Український YouTube переживав новий виток розвитку, українськомовний контент набирав популярності — особливо стендап. І ми перетворили гумористичне шоу на нативну рекламу та показали найшвидший спосіб розв’язання проблеми — лінія психологічної підтримки за номером 2345. Глибина перегляду відео сягнула 97 %. І як результат — понад 15 тисяч звернень на лінію підтримки! Ми змінили життя не лише чоловіків, а й тих, кого вони люблять. Проєкт був реалізований в період з жовтня 2022 по квітень 2024 року.