How OLX helped Ukrainians find new jobs
Учасник: Netpeak Agencies Group
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A06. Інновації та розумне рішення
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: OLX
Рік: 2024
Креативна команда:
1) Олена Кушина, CEO Netpeak Outstaff 2) Каріна Арушанян, бренд менеджерка категорій Робота та Послуги, OLX Україна 3) Михайло Борис, продакт менеджер, OLX Україна 4) Альона Горковенко, керівниця напряму B2B-маркетингу та контент-маркетингу, OLX Україна, Казахстан, Узбекистан 5) Марія Лисиця, PR & SMM менеджерка, OLX Україна, Казахстан, Узбекистан 6) Андрій Васильєв, директор із маркетингу, OLX Україна, Казахстан, Узбекистан 7) Марія Абдулліна, керівниця категорій Робота та Послуги, OLX Україна 8) Любов Олексенко, Client Project Manager, Netpeak Outstaff 9) Віталій Іванов, Head of Retention Marketing, Netpeak Ukraine 10) Максим Цап, Head of Telegram Promotion, Netpeak Ukraine
Креативна ідея:
OLX Робота поставив за мету скоротити час закриття вакансій для "блакитних комірців", збільшивши показник successful event на 20%. Для цього створено інноваційного віртуального асистента в Telegram, інтегрованого з ChatGPT, який персоналізував пошук роботи та надавав кар'єрні консультації. Як один з перших брендів, що використав Telegram Ads в Україні, OLX продемонстрував глибоке розуміння цільової аудиторії. Синергія між рекламним каналом та продуктом забезпечила безшовний користувацький досвід з конверсією 97,91% з реклами у підписників бота. Показник SE зріс на 22,3%, а внутрішня аналітика підтвердила суттєве зростання цільових дій користувачів, що свідчить про високу релевантність запропонованого рішення.