How to increase sales for the largest bank in the country using SEO AI?
Учасник: Performics Ukraine
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: C. AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ / C08. Найкраще використання технологій
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: PrivatBank
Рік: 2023
Креативна команда:
АТ КБ «ПриватБанк»: Вікторія Губіна, Керівник Напрямку "Маркетинг", АТ КБ «ПриватБанк» Олексій Попов, Digital director, АТ КБ «ПриватБанк» Олексій Біба, Head of SEO, АТ КБ «ПриватБанк» Performics Ukraine: Тарас Берчак, Managing Director, Performics Ukraine Євген Слєсарь, SEO Team Lead, Performics Ukraine Марія Дігтяр, Junior SEO Specialist, Performics Ukraine Анна Єгорова, Junior Project Manager, Performics Ukraine Олег Лимар, Middle SEO Specialist, Performics Ukraine
Креативна ідея:
Цілі Збільшити органічний трафік на стільки, щоб підвищити кількість оформлених заявок з органіки вдвічі (на 100%) по цільовим продуктам банку. При цьому підвищити ARPU (average revenue per user) на 20% Виклик Попит в категорії «Фінанси» після початку повномасштабної війни почав значно зменшуватись, а обсяги органічного пошуку стрімко падали. Негативна динаміка зачепила і банк №1 в Україні – ПриватБанк. Трафік з органічних результатів пошуку також скорочувався. Динаміка була більш стрімкою ніж тенденція по ринку. Відвідуваність сайту ПриватБанку з органічного пошуку за липень-вересень 2022 року скоротилась на 20,68%, а станом на жовтень скорочення відвідуваності вже сягнула рівня 29,26%. Коли ринок падав і відбувалось скорочення попиту, нам потрібно було збільшити органічний трафік та залучити нових клієнтів для ПриватБанку Стратегія Різні користувачі для вирішення однієї задачі, наприклад «оформити кредитну картку», генерують запити по різному використовуючи десятки, а то і сотні пошукових фраз. В той же час бізнес зазвичай створює на сайті одну сторінку під продукт, вважаючи, що цього буде достатньо. Проте таким чином не завжди продуктова сторінка повністю відповідає пошуковому інтенту і в такому випадку пошукова система відбирає сторінки конкурента, щоб їх показати користувачу. Наш випадок був саме таким. Тому ми почали «шукати як шукають» користувачі, щоб покрити пошукові запити на різних етапах пошуку. Це і стало нашим інсайтом, який ліг в основу формування нашої стратегії “To search as they search”. Відійти від шаблонності і оптимізувати сайт відштовхуючись від того як саме користувачі шукають конкретну послугу та створювати нові посадкові сторінки для кожної групи ключових слів окремо. Ми створити креативну ідею «To search as they search» - створюй сайт саме для споживачів послуги та оптимізуй його керуючись тим, як саме вони шукають. Така креативна ідея лягла в основу незвичної SEO-стратегії, що мала в буквальному сенсі до останнього слова масштабувати присутність ПриватБанку в результатах органічного пошуку. Спосіб реалізації - Креатив Стандартний підхід до подібних SEO проєктів – зібрати до 30 основних пошукових запитів на сторінку та відповідно до них реалізовувати контент, але наші цілі були амбітними і ми розуміли, що стандартний підхід не дозволить їх досягнути. Ми вирішили думати як користувач, що шукає, та зібрати максимальну к-ть релевантних ключових запитів навіть з найменшою частотою, такий підхід дозволяє отримати значно більше додаткового трафіку та підвищити його якість. На цьому етапі з нами стався «Ого?» момент. Ми розуміли, що при такій стратегії семантичне ядро буде складатись з тисяч ключових запитів і опрацювання їх всіх силами технічних спеціалістів займе дуже багато часу. Ми мали залучити додаткову «силу». Такою «силою» стало використання технологій штучного інтелекту для виконання всіх основних задач. - Виконання При реалізації SEO проєкту все починається зі збору ключових слів та формування семантичного ядра сайту . Зазвичай, це гра в довгу – спеціальний SEOшний софт моніторить, що «вводять» користувачі у пошуковик і підказує ці «вірні слова» людині-спеціалісту, яка і приймає остаточне рішення про «словарний запас» сайту. Проте зі стрімким розвитком AI технологій, ми побачили великий потенціал у залученні штучного інтелекту на допомогу в процесі збору семантики і зайнялися детальним аналізом пошукових фраз по продуктам. За допомогою людського та штучного інтелекту – вивантажили більше 3 млн. фраз в різноманітних варіаціях та за участі АІ-технології відібрали 5 200 релевантних пошукових фраз. В результаті наше семантичне ядро покриває максимальну варіативність фраз потенційних споживачів послуг, а терміни виконання скорочені в 4 рази, а значить ми все ближче до результату! Далі ми використовували промти для створення та написання контенту для 171 сторінки. Ми формували варіанти та підказки по наповненню сторінки контентом, а саме: назви сторінок, підзаголовки та елементів відповідних текстів. А далі нашим технічним спеціалістам та копірайтерам залишалось тільки перевірити згенерований АІ контент та доопрацювати його. Весь підготовлений контент оперативно реалузували на сайті, а також зробили перелінковку – що стало підґрунтям для зростання органічного трафіку ПриватБанк. - Інновації Під час роботи з нашим підходом SEO AI ми створили шаблони промптів для вирішення різних задач від збору семантики до формування ТЗ копірайтеру, що суттєво оптимізувало роботу спеціалістів. Основним принципом для формування промтів був алгоритм Google EEAT (Expertise, Authority, Trustworthiness). При роботі над проєктом ми використовували ШІ для виконання наступних завдань: - Аналіз та кластеризація пошукової семантики для формування більше 5 000 релевантних пошукових фраз - Генерація текстових блоків для опису продуктів та послуг ПриватБанку за допомогою ChatGPT, Claude, SandboxGPT (Marcel), Wordtune та Writesonic - Написання блоків FAQ на основі наданої інформації про продукт; - Створення підзаголовків для продуктових та інформаційно-продуктових статей. Такий підхід – про синергію штучного та людського інтелекту, що дозволив більш швидко і при цьому якісно реалізувати задуману стратегію, забезпечивши виконання бізнес-цілей ПриватБанк. Результати В результаті реалізації нашої стратегії “To search as they search” та підходу SEO AI нам вдалось: - збільшити органічний трафік сайту 189% - підвищити к-ть оформлених заявок на 196% по ТОП-6 продуктам банку - покращити ARPU (average revenue per user) по ТОП-6 продуктам банку на 28%