Учасник: Promodo
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: D. КОНТЕНТ / D02. Найкраще використання фірмового контенту
Нагорода: Gold
Рекламодавець/Бренд: ROZETKA
Рік: 2023
Креативна команда:
Чистов Артем — Head of SMM, Promodo Анна Янборисова — SMM Team Lead, Promodo Анастасія Становська — Team Lead Copywriters, Promodo Дмитро Дроботенко — Sinior Designer, Promodo Таїсія Козлова — Middle Content Manager, Promodo Мар’яна Граділь — Team Lead Designers, Promodo
Креативна ідея:
(це робота 2022 року) Після першої масштабної «бавовни» на території Криму (9 серпня, авіабаза в Новофедорівці) ми вирішили креативно відреагувати від імені нашого клієнта — маркетплейса ROZETKA. Для цього запустили жартівливий тред у Twitter, запропонувавши брендам забронювати собі місце на знаменитій пам'ятці архітектури – Ластівчиному гнізді. Звісно, перше місце зайняли для ROZETKA, а потім відмітили низку інших відомих компаній. Пост став вірусним і охопив понад 620 000 користувачів. Більше 25 найвідоміших українських брендів, серед яких «АТБ», «Нова пошта», «Київстар» та «Укрзалізниця», долучилися до акції та розмістили на Ластівчиному гнізді власні вивіски. В результаті ми не тільки досягли максимального залучення та високого охоплення аудиторії з нульовим рекламним бюджетом, але й заохотили відомі українські бренди та лідерів думок до безкоштовного розповсюдження інформації про ROZETKA. Це спричинило хвилю креативних, ситуативних постів від бренду, яка розпочалася у 2022 році та триває досі.