Informal, but reliable: "Puberty" of Ukrainian teenagers
Учасник: HASHTAG
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: D. КОНТЕНТ / D04. Найкраще використання контенту для неприбуткових організацій
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: UNFPA Ukraine
Рік: 2023
Креативна команда:
Maria Kochmaruk – Media Director, [Hashtag] Olga Fedii – Account Manager, [Hashtag] Margarita Izhko, Mariia Tkachenko – Designer, [Hashtag] Olga Holub, Tymoshenko Lina – Сopywriter [Hashtag] Roman Kostenko – Media manager, [Hashtag] Viktor Shkurba – Creative Director, [isdgroup] Oksana Gonchar – Creative Group Head, [isdgroup] Maryna Kizilova – Art director, Illustrator, [isdgroup] Oleksandra Dyvnych – Copywriter, [isdgroup] Nina Dmytriyeva – Copywriter, [isdgroup] Yulia Ivakina – Copywriter, [isdgroup] Svitlana Myronchuk – Account Director, [isdgroup] Yaroslava Sidorchuk – Project Team Lead, [isdgroup] Daryna Vashchuk – Project Manager, [isdgroup] Iryna Lipavska – Graphic Designer, [isdgroup] Michael Traverse – Strategic Director, [Reiseplan] Alina Revenko – Strategist & Psychologist, [isdgroup] Glib Andrushyn – Strategist, [Reiseplan] Dariia Boiko – Strategist, [Reiseplan] Oksana Kurmaz – Illustrator, Animator Stanislav Kolesnikov – Sound Design, [Zvoolab Audio] Liudmyla Shevtsova – Project Associate, Youth, UNFPA Ukraine Maryna Semenenko – Communication and Media Associate, UNFPA Ukraine Yevheniia Nesterenko – Programme Associate, M&E and Data Management UNFPA Ukraine
Креативна ідея:
В українських школах відсутня повноцінна сексуальна освіта, де діти та підлітки могли б дізнатися більше про своє дорослішання. Серед дорослих питання репродуктивного здоров’я, контрацепції, ІПСШ та подібні теми також часто табуйовані, огорнуті стереотипами та міфами. Тож відповіді на свої дорослі запитання підлітки отримують з джерела, надійність якого неможливо проконтролювати — інтернету. Фонд ООН у галузі народонаселення в Україні (UNFPA) вирішив допомогти. Ми створили неформальний онлайн-простір, де підлітки віком 11-17 років та їхні батьки можуть отримувати якісний, перевірений освітній контент про дорослішання. Головним майданчиком для комунікації стала сторінка в Instagram з брендованим персонажем Пубертатом. Найголовнішим завданням для контенту такого проєкту стало завоювання довіри серед сучасних підлітків, та інтеграція їхніх інтересів в теми та формати комунікації. Оскільки в школах немає відповідних предметів, а багато нових термінів молодіжної світової попкультури не перекладені або недостатньо описані українською, ми вирішили охопити максимально широкий спектр тем. Пу розмовляє з аудиторією про репродуктивне здоров'я, секс, гендерну ідентичність, любов до себе, психологічні потреби, захворювання, права людини, стосунки, мізогінію, асексуальність тощо. Ми використовуємо сленг, трендові слова та відверту лексику, щоб додати до експертності факт розуміння і повного занурення в поточні проблеми підлітків. Наш контент відображений просто, ілюстративно і чесно. Пубертат не оминає жодної теми, яка могла б хвилювати підлітків. Для того, щоб підкреслити важливість такого контенту, ми активно співпрацювали з інфлюенсерами, психологічними сервісами та соціально-відповідальними брендами, проводили розіграші. Все для того, щоб нормалізувати сексуальне виховання та створити простір абсолютного прийняття себе. За час існування проєкту сторінка "Пубертат" зібрала понад 15 000 підписників, понад 100 000 взаємодій і охоплення 10 мільйонів користувачів. Ми створили справжнє ком’юніті, де підлітки відчувають себе почутими, вільно висловлюються і отримують всебічну інформацію про власний здоровий розвиток.