Kyivstar - SHIFT Happens
Учасник: Starcom
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A15. Відеореклама
Нагорода: Silver
Рекламодавець/Бренд: Kyivstar
Рік: 2024
Креативна команда:
Kyivstar Yuriy Chornenkyy - Head of MarCom Viacheslav Taran - Brand manager Ivan Lukyanov - Senior media specialist Starcom Anastasiia Telepova - Digital Director Publicis Groupe Daria Malikhatko - Data Science Director Tetiana Cherpak - Econometrist
Креативна ідея:
Київстар, найбільший телеком-оператор України, зіткнувся з масштабною кібератакою, яка загрожувала стабільності бренду, оскільки абоненти почали переходити до інших операторів. У відповідь була запущена кампанія "Triple Value", яка зосередилася на відеоплатформах, таких як YouTube, OTT та VOD, щоб максимізувати залучення споживачів та надати втричі більше даних і хвилин. Ця стратегія ефективно залучила як молодь, обізнану з цифровими технологіями, так і старшу аудиторію, незважаючи на скорочення бюджету, завдяки ретельному плануванню з моделлю Ad Awareness. У результаті Київстар стабілізував абонентську базу, підвищив задоволеність клієнтів на 9 пунктів NPS та відновив зростання доходів. Kyivstar, the largest telecom operator in Ukraine, faced a major cyber attack which threatened brand stability as subscribers began switching providers. In response, the "Triple Value" campaign was launched, focusing on video platforms like YouTube, OTT, and VOD to maximize customer engagement and deliver triple data and minutes. This strategy effectively engaged both young digital-savvy users and older demographics despite budget cuts, thanks to careful planning with an Ad Awareness model. As a result, Kyivstar stabilized its subscriber base, increased customer satisfaction with a 9-point NPS rise, and restored revenue growth.