LESS "BLA-BLA", MORE ACTION
Учасник: Rockets. Growth R&D
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A01. Поінформованість про бренд і позиціонування
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: DIIA.EDUCATION
Рік: 2024
Креативна команда:
Valeriia Ionan Deputy Minister of Digital Transformation of Ukraine Kylina Bisher Communications Manager at the Ministry of Digital Transformation of Ukraine Yaroslav Makarevych Communications Expert at the Ministry of Digital Transformation of Ukraine Vladyslav Polonskyi Founder and CEO of Rockets. Growth R&D Alisa Mikulich COO of Rockets. Growth R&D Kateryna Mahon Client Service Director at Rockets. Growth R&D Taras Mokhonko Senior Strategist at Rockets. Growth R&D Anastasiia Prekrasna Strategist at Rockets. Growth R&D Serhii Artemenko Creative Director at Rockets. Growth R&D Mykyta Petrov Senior Copywriter at Rockets. Growth R&D Viktoriia Kryvynets Art Director at Rockets. Growth R&D Natalia Fedosova Project Producer at Rockets. Growth R&D _______________________________________ Валерія Іонан Заступник Міністра Цифрової Трансформації України Килина Бішер Комунікаційна Менеджерка Міністерства Цифрової Трансформації України Ярослав Макаревич Комунікаційний Експерт Міністерства Цифрової Трансформації України Владислав Полонський Засновник та СЕО Rockets. Growth R&D Аліса Мікулич СОО Rockets. Growth R&D Катерина Магон Клієнт Сервіс Директорка Rockets. Growth R&D Тарас Мохонько Старший стратег Rockets. Growth R&D Анастасія Прекрасна Стратег Rockets. Growth R&D Сергій Артеменко Креативний Директор Rockets. Growth R&D Микита Петров Старший Копірайтер Rockets. Growth R&D Вікторія Кривинець Арт Директорка Rockets. Growth R&D Наталія Федосова Проектна Продюсерка Rockets. Growth R&D
Креативна ідея:
The war required revitalizing public education in the field of cyber hygiene. Traditional awareness campaigns did not meet the challenges of the time: Ukrainians had to learn proactively instead of acting out of habit, making engagement with the target audience more important than simply building knowledge. However, we faced a lack of data on the conversion potential of the Diia.Osvita educational program, which prevented us from running an effective campaign. The winning solution was to conduct a "test run" in the first flight to build a smarter strategy for the main, second flight. As a result, we managed to "hook" almost half a million Ukrainians on learning about cyber hygiene, and the conversion cost was reduced by 26% compared to the Diia.Osvita benchmark. _______________________________________ Війна вимагала пожвавлення громадської освіти у напрямку кібергігієни. Традиційні awareness кампанії не відповідали викликам часу: українці мали вчитись проактивно замість поводитися за звичкою, тому взаємодія з ЦА стала важливішою за вибудову знання. Але ми стикнулися з відсутністю даних про конверсійний потенціал освітньої програми Дія.Освіта, що не дозволяло провести кампанію ефективно. Виграшним рішенням було провести “розвідку боєм” у першому флайті, щоб розумніше побудувати основний – другий флайт. В результаті, нам вдалося "підсадити" на вивчення кібергігієни майже півмільйони українців, а вартість конверсії було знижено на 26%, у порівнянні з бенчмаркою Дія.Освіта.