No c'est la vie for CeraVe
Учасник: Performics Ukraine
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A10. Маркетинг ефективності
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: CeraVe
Рік: 2024
Креативна команда:
L'Oreal Ukraine SHYSHKINA Iryna - Digital Manager BLIAKHA Yuliia -Digital Media Specialist, L’Oreal Ukraine NEMERA Maksym - Web Platforms & Analytics Specialist Performics Ukraine Taras Berchak - Managing Director Kateryna Trunova - SEO Group Lead Dmytro Chernobyl - Senior Product Marketing Manager Mariia Dihtiar - Junior SEO Specialist Alina Yashchenko - SEO Copywriter
Креативна ідея:
Background: Наш клієнт налічує 793 глобальних брендових сайтів в 66 країнах світу. Важливим каналом залучення користувачів в digital є органічний пошук. Для відслідковування пошукової оптимізації сайтів (SEO), глобальна команда клієнта створила показник – Global Score. І на його основі формують рейтинг з більш ніж 700 своїх сайтів по всьому світу. Чим ближчий цей показник до 100%, тим краще оптимізований сайт і займає вищу позицію. Challenge: Команда бренду CeraVe звернулась до нас із запитом, підняти український брендовий сайт з 174 місця у рейтингу Global Score та вийти у ТОП-20, а також підвищити органічний трафік і конверсію мінімум на 35%. Strategy: Щоб створити ефективну стратегію, наші експерти провели глибокий аудит сайту. Ми вивели перелік всіх знайдених проблем з точки зору оптимізації сайту, і порівняли їх з параметрами наших внутрішніх методик по оптимізації і вимогами від Google, та побудували гіпотезу – потрібно шукати не тільки кількість проблем в оптимізації сайту, але спробувати визначити вплив кожного параметра на ранжування. Ми вирішили побудувати разом з клієнтом Global Score Index Model, яка враховує всі параметри по оптимізації сайту, вагу кожного параметру і накладає ці параметри на нашу методику пошукової оптимізації в Google. Врахувавши вагу всіх факторів, кореляцію і відхилення між показниками – ми зможемо реалізувати зміни, які вплинуть на покращення Global Score і підвищення трафіку та конверсій. Results: Завдяки експертизі нашої української команди, ми вивели сайт cerave.ua в ТОП-3 серед 793 сайтів 66 країн світу за показником Global Score. Наш підхід Global Score Index Model підтвердив свою ефективність і для іншого бренду maybelline.ua, сайт якого нам вдалось вивести на 2 місце. Також ми перевиконали цілі для CeraVe по трафіку і конверсіям. Для порівняння результатів оптимізації ми взяли березень 2025 року і липень 2024 року. Також, щоб виключити фактор сезонності – ми врахували, що пошуковий попит в березні 2025 був на 12% вищий, ніж в липні 2024 року. Якщо вирахувати фактор сезонності (12%), то можемо фіксувати, що ми зросли по трафіку на 70,46% (при планових 35%), а конверсія (click_to_buy) зросла на 95,41% (при планових 35%). Таким чином за рахунок нестандартного підходу, креативної роботи команди і глибокої експертизи, ми довели міжнародній спільноті ефективність української команди та значно перевиконали цілі клієнта. Background: Our client has 793 global brand websites in 66 countries around the world. An important channel for attracting users to digital is organic search. To track search engine optimization (SEO), the client’s global team created an indicator – Global Score. And based on it, they form a rating of more than 700 of their websites around the world. The closer this indicator is to 100%, the better the website is optimized and occupies a higher position. Challenge: The CeraVe brand team approached us with a request to raise the Ukrainian brand website from 174th place in the Global Score rating and enter the TOP-20, as well as increase organic traffic and conversion by at least 35%. Strategy: To create an effective strategy, our experts conducted an in-depth audit of the website. We made a list of all the problems found in terms of site optimization, and compared them with the parameters of our internal optimization methods and Google requirements, and built a hypothesis - we need to look not only for the number of problems in site optimization, but also try to determine the impact of each parameter on ranking. We decided to build a Global Score Index Model together with the client, which takes into account all site optimization parameters, the weight of each parameter and imposes these parameters on our search engine optimization methodology in Google. Taking into account the weight of all factors, correlation and deviations between indicators - we will be able to implement changes that will improve the Global Score and increase traffic and conversions. Results: Thanks to the expertise of our Ukrainian team, we brought the cerave.ua website to the TOP-3 among 793 sites in 66 countries of the world according to the Global Score indicator. Our Global Score Index Model approach has also confirmed its effectiveness for another brand, maybelline.ua, whose site we managed to bring to 2nd place. We also exceeded our CeraVe traffic and conversion goals. To compare the optimization results, we took March 2025 and July 2024. Also, to eliminate the seasonality factor, we took into account that search demand in March 2025 was 12% higher than in July 2024. If we calculate the seasonality factor (12%), we can record that we increased traffic by 70.46% (with a planned 35%), and conversion (click_to_buy) increased by 95.41% (with a planned 35%). Thus, due to the non-standard approach, creative team work and deep expertise, we proved to the international community the effectiveness of the Ukrainian team and significantly exceeded the client's goals.