No Lay's, No Movie
Учасник: VIVID
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: F. INFLUENCER MARKETING / F03. Міжплатформна кампанія
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: Lay's (Pepsico Ukraine)
Рік: 2024
Креативна команда:
VIVID agency team: Natalia Boronina, Owner&CEO, Nikita Pashkovskiy, Strategist Maryna Shalamova, Strategist Anna Zaitseva, Head of Accounting Services Natalia Baranovska, Influence Marketing Lead Ksenia Marchuk, SMM Lead Zhanna Gorpynchenko, Account manager Tetiana Marutsenko, Designer Mariia Korotevych, Creative Copywriter Andrii Bushylo, Influence Marketing manager Vasylyna Mazovska, Influence Marketing manager Daria Manitenko, Influence Marketing manager Liubov Lobovska, SMM Manager Varvara Salnikova, Account manager Lay’s (Pepsico Ukraine) team: Olena Stoianova - Marketing Director Anna Prokopenko - Senior Brand Manager, Snacks Category Lesia Shchygol - Media Marketing Manager Anna Vorobei - Media Manager, Snacks and Dairy Products Category OMD Ukraine team: Tetyana Unichenko - Head of Partnerships Tetyana Martynenko - Media Group Account Director Ihor Huber - Digital Group Account Director
Креативна ідея:
Lay’s MOVIEWATCHING — це кіноісторія, де кожен смак чипсів перетворювався на жанр фільму, а комунікація з аудиторією — на захопливе продовження сюжету. Ми об’єднали кілька платформ, інструментів та голосів — але основна роль належала інфлюенсерам. Вони стали провідниками емоції: запускали хвилю на MEGOGO, грали у свої кіноісторії в TikTok та Instagram, а згодом — особисто зустрічали людей в офлайн-зоні. Кожна точка контакту продовжувала попередню, і весь проєкт став справжньою міжплатформною стрічкою з Lay’s у головній ролі. Lay’s MOVIEWATCHING is a cinematic story where each flavor of chips turned into a movie genre, and communication with the audience became an exciting continuation of the plot. We combined multiple platforms, tools, and voices, but the main role belonged to the influencers. They became the emotional guides: they started the wave on MEGOGO, played their own movie stories on TikTok and Instagram, and later personally greeted people at the offline zone. Each touchpoint continued the previous one, and the entire project became a true cross-platform film with Lay’s in the lead role.