NON STOP S.T.A.L.K.E.R. UNIFY THE WORLDS: DIGITAL MEETS THE REALITY
Учасник: Havas Media Ukraine
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: C. AdTech ТА ТЕХНОЛОГІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ / C09. Найкраще використання DOOH
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: New Products Group
Рік: 2023
Креативна команда:
Havas Media Ukraine: Олена Боченкова (Managing Director) Сергій Шевчук (OOH Strategy&Buying Group Head) New Products Group: Анна Малахова (Media Director) Агенція oversize Кирило Удовенко - Head of 3D Тарас Боровик - Креативний директор Максим Клевака - Креативний копірайтер
Креативна ідея:
NON STOP S.T.A.L.K.E.R. ОБ’ЄДНАЙ СВІТИ: DIGITAL ЗУСТРІЧАЄ РЕАЛЬНІСТЬ У період сучасних викликів важливо підтримувати один одного, особливо в українському бізнес-середовищі, що дало поштовх до створення колаборації NON STOP і гри S.T.A.L.K.E.R.2: Серце Чорнобиля. NON STOP з’явиться у грі не лише як символ, а й як справжнє джерело енергії, що допомагає гравцям швидше рухатися та долати перешкоди. Нашою метою було гучно та нестандартно заявити про колаборацію, щоб зацікавити не лише авдиторію геймерів, а й усіх прогресивних українців. Для досягнення мети було створено яскравий ролик у 3D-форматі для формування WOW-ефекту, який підкреслив масштаби потужної колаборації S.T.A.L.K.E.R. та NON STOP і технологічність довгоочікуваної гри. Щоб максимально ефективно презентувати ідею ми провели охоплюючу кампанію в DOOH, де використали широкий спектр площин DNP та медіафасадів. Флагманом кампанії став найбільший LED-екран Європи – ТРЦ Gulliver. Ця конструкція дозволила нам максимально реалістично відобразити креатив, залучити увагу аудиторії до нашого проєкту та сформувала високу залученість з боку авдиторії до шерингу контенту. Результати: Cтратегічний підхід дав бажаний ефект безкоштовної промоції. Ми не лише показали авдиторії захоплюючий ролик, а й спровокували активну реакцію потенційних споживачів. За рахунок розміщення на ТРЦ Gulliver ми отримали 40,1 млн контактів та додатково органічний шеринг в соціальних мережах (Instagram, Facebook, Youtube, TikTok, X, Linkedin, Telegram) + 5,6 млн контактів та онлайн ЗМІ +1 млн контактів. Інтернет-ресурси активно поширили новину про нашу медійну кампанію всередині власних публікацій, що дозволило масштабувати ефект безкоштовного розповсюдження в мережі. Загалом завдяки даному запуску нам вдалось отримати щонайменше 46,7 млн контактів. Нестандартний 3D креатив та ефективний підбір місць розміщення дозволили привернути увагу не тільки геймерів, які знали про колаборацію, але й більш широку авдиторію, яка ініціювала поширення контенту в тому числі за межами України. Завдяки розміщенню на ТРЦ Gulliver, ми залучили органічну активність авдиторії і партнерів та отримали значно більше – додаткові безкоштовні контакти через DOOH в онлайні.