Unbreakable Ukrainian Moms Manifesto
Учасник: VIVID
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: F. INFLUENCER MARKETING / F10. Некомерційна маркетингова кампанія Influencer
Нагорода: Bronze
Рекламодавець/Бренд: Social project, MASHA FUND
Рік: 2023
Креативна команда:
Команда ГО “Фонд Маша”: Марія Єфросиніна, співзасновниця ГО “Фонд Маша” Ольга Балабан, керівниця відділу комунікацій, ГО «Фонд Маша» Команда агенції VIVID: Наталія Бороніна, Owner&CEO Марія Кузьменок, Creative Director Нікіта Пашковський, Strategist Вікторія Походня, PR manager Анна Голуб, Influence Marketing Lead Максим Палій, Motion designer Студія звукозапису Mart Sound Катерина Оверко, Operations manager
Креативна ідея:
Креатив для медіа-кампаній з інфлюенсерами: як крута ідея може забезпечити мільйонне охоплення. Українська агенція та «Фонд Маша» зіштовхнулися одразу з декількома бар’єрами, плануючи спільний збір на передодні Дня матері для надання психологічної допомоги жінкам, які постраждали від війни. По-перше, це зниження залученості суспільства в донати на потреби цивільних. А по-друге, відсутність бюджету на просування збору, що обмежували наші можливості на старті. Подоланням цих бар’єрів стала ідея створити таку історію, яка зможе зачепити кожного з нас. Так народився «Маніфест Незламних Мам» - сукупний образ пережитого досвіду української мами та жінки в цей непростий час. Чутливий Маніфест озвучила сама співзасновниця фонду Маша Єфросиніна. В рамках просування нашого збору, ми планували залучити українських лідерок думок. Ми як ніхто знаємо, наскільки буває важко домовлятися про репости зборів з інфлюенсерами, адже часом їх настільки багато, що інфлюенсерам стає складно просувати свої власні. Але не цього разу. Адже наша ідея, залученість Маші та сам інфопривід День матері допомогли нам отримати залученість одразу шістьох інфлюенсерок: Надя Дорофєєва, Оля Полякова, Раміна, Ольга Руднева, Гудкова Альона, Узелкова Маріна. Як результат наш Маніфест зі сторінки Фонду поширили понад 1000 разів, ми отримали охоплення у понад 6 млн., здебільшого, завдяки залученню інфлюенсерок. Ми зібрали на 100 000 грн. більше, ніж планували лише за два тижні. Маніфест вийшов настільки справжнім та близьким для всіх українців, що забезпечив нашій кампанії неочікувані результати. Яскравий контент став одним з ключових елементів для «обміну» на донати з користувачами соціальних мереж. І сьогодні ця тенденція продовжує набирати обертів.