Unbreakable Ukrainian Moms Manifesto
Учасник: VIVID
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: D. КОНТЕНТ / D04. Найкраще використання контенту для неприбуткових організацій
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: Social project, MASHA FUND
Рік: 2023
Креативна команда:
Команда ГО “Фонд Маша”: Марія Єфросиніна, співзасновниця ГО “Фонд Маша” Ольга Балабан, керівниця відділу комунікацій, ГО «Фонд Маша» Команда агенції VIVID: Наталія Бороніна, Owner&CEO Марія Кузьменок, Creative Director Нікіта Пашковський, Strategist Вікторія Походня, PR manager Анна Голуб, Influence Marketing Lead Максим Палій, Motion designer Студія звукозапису Mart Sound Катерина Оверко, Operations manager
Креативна ідея:
Маніфест Незламних Мам: один Reals, який охопив мільйони українців. Напередодні міжнародного дня Матері наша агенція та «Фонд Маша» вирішили зібрати 600 000 грн. на психологічну допомогу українським матерям, які постраждали внаслідок російського повномасштабного вторгнення. Центральним ланцюжком нашої стратегії просування був Instagram, з його інфлюенсер та контент-можливостями. Нашим викликом в цьому проєкті стало створення такого контенту, який залучить та достукується до сердець українських юзерів. Поштовхом для його створення стала ідея – надати голос мільйонам українських жінок, створивши Маніфест Незламних Мам. Цей Маніфест – невигадана та чесна історія про важку долю української матері в умовах війни, голосом якої стала сама співзасновниця Фонду Маша Єфросиніна. Шукаючи рішення щодо візуального супроводу нашого Маніфесту, ми вирішили не створювати нові образи чи якось по-своєму їх інтерпретувати, ми взяли існуючі реальні кадри сучасних жінок під час війни з новим та соцмереж, домовилися з правовласниками та змонтували їх в цілісну та чутливу історію. Українці щодня бачать мільйони одиниць контенту в різних соцмережах та вже, здавалося, звикли до таких історій. Але наш Reals, який ми розмістили на сторінці Маші, мав на меті надихнути українське суспільство тією невимовно тяжкою долею «незламної Мами». І він надихнув. Вже за перший тиждень кампанії до поширення цього допису долучилися сотні людей, інші – писали коментарі, в яких ділилися враженнями та власними історіями незламності. Лише за два тижні за підтримки групи інфлюенсерів та влучного креативу, нам вдалося зібрати на 100 000 грн. більше планованого. Як результат, всього один Reals приніс нам неочікувані показники: ми зібрали 700 000 грн, охопили понад 6 000 000 українців; про нашу кампанію писали провідні медіа та відомі інфлюенсери.