Креативна концепція Ukrainian Creative Stories 2025

11 березня 2025 р.

Агенція Brain Tank розробила креативну концепцію Ukrainian Creative Stories 2025. «Весь світ – Реклама, а ми його Творці» став слоганом проекту у цьому році. А візуальним втіленням ідеї стало осучаснення та розширення реальності відомих шедеврів мистецтва за допомогою АІ. Що ж саме мали на увазі креативники? Та який месседж намагалися донести до індустрії такою концепцією?

Художник каже, що в цьому світі не можна жити без картин. Архітектор не бачить світу без будинків. А у рекламній індустрії вважають по-іншому. Основна ідея концепції Ukrainian Creative Stories 2025 полягає в тому, щоб показати, що реклама – це не просто набір зображень і слоганів, а повноцінний світ, який ми, рекламісти, створюємо щодня. 

«Слоган «Весь світ – Реклама, а ми його Творці» та візуальна концепція виникли в процесі творчої синергії, де кожна з них живила та надихала іншу – розповідає Євгеній Миронюк, Brain Tank CoFounder & CSO. Вони нерозривно пов’язані, як дві сторони однієї медалі, і стали органічним вираженням нашої загальної візії. Цей процес був схожий на миттєве осяяння, де ідея та її вербальне оформлення з’явилися одночасно». 

Для візуалізації концепції були використані відомі шедеври мистецтва, і обрані вони були не випадково, адже кожен з них символізує різні аспекти діяльності у рекламній індустрії:

  • «Автопортрет із палітрою» (Вінсент Ван Гог) демонструє дизайн крафт

  • «Козак Мамай» (невідомий автор) – втілення аудіальної творчості

  • «Народження Венери» (Сандро Боттічеллі) – це знімальний процес

  • «Лист запорожців турецькому султану» (Ілля Рєпін) демонструє менеджерську роботу

Креативна концепція Ukrainian Creative Stories 2025 також стала своєрідним викликом до рекламної індустрії – створювати роботи, які мають вплив та змінюють наше життя. Адже кожна комунікація змінює світ, впливає на світосприйняття і так створює наше майбутнє. Час змінювати стереотипи про рекламу, нагадуючи, що вона є однією з найдавніших професій, яку слід сприймати як мистецтво.


«Робота над креативною концепцією UCS 2025 – це наш внесок у розвиток рекламної індустрії України, – каже Євгеній Миронюк, Brain Tank CoFounder & CSO. – Своєю роботою ми звертаємося до всіх рекламних агентств: ми не хочемо загравати з трендами чи клієнтами, не граємо в поверхневий креатив. Ми прагнемо до великого сенсу, до створення робіт, які мають значення та впливають на суспільство. Ми віримо, що справжня творчість народжується з внутрішнього драйву, з бажання робити те, що надихає.

Ми вважаємо, що рекламні агентства повинні врятувати самі себе від безідейних і шаблонних реклам. Ми повинні відмовитися від поверхневих рішень і зосередитися на створенні робіт, які несуть у собі глибокий зміст та цінність. Це не просто робота, це наша місія». 

Ukrainian Creative Stories (UCS) – це платформа, що об'єднала національні та міжнародні рекламні фестивалі України, а саме Київський Міжнародний Фестиваль Реклами, ADC*UA Awards, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards Ukraine. Тому саме цей проєкт є місцем, де збираються та відзначаються найкращі таланти та інноваційні проєкти у креативних індустріях. Тому можна сміло сказати, що UCS збирає творців, які надихають та показують справжнє мистецтво реклами.

Тож на сайті creative-stories.com.ua триває прийом робіт на 4 конкурсні програми: Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2025, ADC*UA Awards 2025, Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 та MIXX Awards Ukraine 2025. 

Regular Deadline – 1 квітня 2025 року. 

Оголошення переможців пройде 28-30 травня в рамках Ukrainian Creative Stories 2025. 

Приєднуйтеся до створення мистецтва реклами, подавайте свої роботи!


 

|en