Нагорода PRIME Group на КМФР 2023

01 червня 2023 р.

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручив спеціальний приз «За сміливість» на Київському Міжнародному Фестивалі Реклами 2023. Нагороду отримала робота Christmas Not War — #ДітиНеПовинніБачитиВійну — креативної агенції ANGRY для компанії «Бетон від Ковальської».

Кампанія відібрана серед робіт, що були подані в категорії OUT OF HOME ADVERTISING в усіх 13 конкурсах КМФР. Різдвяні інсталяції з бетонних блоків від колишніх блокпостів PRIME Group назвав найсміливішим проєктом КМФР 2023 в Out Of Home медіа. 

Christmas Not War — #ДітиНеПовинніБачитиВійну — проєкт про те, як напередодні Різдва колишні блокпости перетворили на кольорові інсталяції, щоб повернути дітям атмосферу свята. Сірі блоки стали кольоровими персонажами з іменами та історіями. Блоки розмістили на центральних вулицях Києва, і кожен з них допомагав дітям відірватися від щоденності та жахів війни.

«Ми обрали проєкт „Christmas not war“, бо це потужна, креативна і зухвала робота з трансформації нашої повсякденності. В ній „джерела“ захисту перетворюються на джерела позитивних емоцій. Це перемога оптимізму над тривогами війни. Вітаю агенцію ANGRY та „Бетон від Ковальської“ з успішним „рефреймінгом“ реальності», — Людмила Короткова, директорка з маркетингу PRIME Group. 

Людмила Короткова вручила нагороду співзасновникам агенції ANGRY Інні Польшиній та Сергію Малику разом з директором з маркетингу «Ковальської» Вові Соболеву символічно біля бетонних блоків. Нагадаємо, що агенція ANGRY вже вдруге отримує спеціальну нагороду PRIME Group. У 2021 році призом за сміливі рішення в Out Of Home медіа відзначена кампанія для патрульної поліції України «Місця для любителів штрафів». 

Премія «За сміливість» заснована PRIME Group у 2017 році. Критерієм відбору переможця є нестандартність та неординарність ідеї, втілення якої передбачає використання будь-яких носіїв з арсеналу Out Of Home медіа. 

У минулі роки премією «За сміливість» було відзначено: 

·      BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)

·      LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)

·      Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)

·      Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)

|en