Встигніть подати роботи на КМФР до Regular Deadline

26 березня 2023 р.

1 квітня добігає кінця Regular Deadline для подачі робіт на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023. Сплачувати за участь можна відразу після реєстрації, не очікуючи на рахунок, через систему онлайн платежів на сайті.

У конкурсній програмі фестивалю можуть брати участь роботи, які були реалізовані з січня 2022 по травень 2023 року включно.

Фестиваль сконцентрований виключно на суспільно значущих комунікаціях у рекламі і включає 13 конкурсів. Окрім спеціального конкурсу PEACE, що спрямований на протидію війні, агресії, геноциду та злочинам проти людства, до конкурсів фетивалю можна подавати роботи спрямовані на допомогу навколишньому середовищу; боротьбу з расовою, етнічною, релігійною та іншою дискримінацією; досягнення гендерної рівності та розширення прав і можливостей для всіх; боротьбу з бідністю та голодом повсюди; підтримку та захист тварин і дикої природи та інші соціально спрямовані теми. 

За підсумками КМФР 2023 будуть нараховані бали до Національного рейтингу креативності та майстерності 2023.

Також нагадуємо, що на сайті creative-stories.com.ua доступна система онлайн платежів, що дозволяє після реєстрації робіт на КМФР 2023 відразу їх сплатити, не очікуючи на рахунок. Тож сплачувати за участь в конкурсній програмі стало простіше та зручніше.

Долучайтесь до КМФР 2023!

Regular Deadline – 1 квітня включно.

Оголошення переможців – кінець травня. 

Генеральний партнер – Нова Пошта, яка Доставляє перемоги.

|en