ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ
Категорія "ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ" охоплює широкий спектр стратегій та ініціатив у цифровому маркетингу. Охоплює найпоширеніші диджитал-напрями, від створення бренду і комерційних стратегій до використання різних медіаформатів, таких як відеореклама, пошукова реклама, інтерактивні технології та багато іншого. Ця категорія дає можливість оцінити і визнати досягнення та інновації в сучасних стратегіях цифрового маркетингу на різних рівнях.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Кампанії, спрямовані на підвищення обізнаності та позиціонування бренду. Діяльність може стосуватися як нових брендів, так і відродження та репозиціонування існуючих.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Пошук ефективних рішень в e-commerce, m-commerce та e-retail, як онлайн, так і з використанням нових технологій у точках продажу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, які використовують кілька каналів зв’язку, у тому числі цифрові, для проведення комплексної рекламної діяльності. Навіть якщо цифрова роль не є провідною, вона повинна становити важливу вісь комунікації та бути суттєвим доповненням до інших каналів. Оцінюється узгодженість і синергія проведених заходів, які в результаті дають явно кращий ефект, ніж сума різних заходів, що здійснюються в різних каналах.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, в яких збирання споживчого досвіду в цифровому середовищі сприяло досягненню маркетингових цілей бренду. Повідомлені кампанії можуть охоплювати дуже широкий спектр цифрового досвіду - як розповідь історій (якщо вони додатково використовують цифрові можливості), так і одноразові тактичні рішення, які зробили контакт споживача з брендом в Інтернеті додатковою цінністю. Оцінюються рішення, які використовують специфічність цифрового середовища вище середнього, забезпечуючи споживача враженнями, які неможливо створити в контакті через інші засоби масової інформації.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, які використовували ігри чи кіберспорт у спілкуванні, спрямовані на цільову групу (гравців). Це можуть бути як кампанії, які розглядали ігри як середовище чи контекст для спілкування, чи створили спеціальну гру, так і ті, в результаті яких бренд збагатив свою поточну пропозицію позиціями, орієнтованими на гравців. Оцінюється пристосування спілкування до цільової групи гравців, вміння нестандартно використовувати ігри та кіберспорт (наприклад, не тільки рекламу), а також точність, методологічну коректність даних і бізнес актуальність ефектів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Рішення, продукти та технології, які виходять за рамки моделей цифрового маркетингу, які зазвичай використовуються в Україні. Інновації можуть стосуватися, зокрема: тестування нових рішень, підходу до створення або використання та створення технологій, стратегії та медіа-планування. Оцінюється не тільки інноваційність впровадження, а й адаптацію до стратегії онлайн-дій та досягнення поставлених перед нею цілей.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Комунікаційна діяльність, що супроводжує запуск нового продукту, послуги, бренду, рішень, технологій. Оцінюється спроможність ідеї, послідовне використання засобів комунікації та ефект, виміряний належним чином для даної мети.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Оцінюються кампанії, де важлива ідея, а не бюджет. Це може бути як ідеї, які були чудово адаптовані до цифрових точок дотику споживача та бренду, так і проекти, при розробці яких використовувалися сучасні, навіть експериментальні рішення та технології, та потрапили в точку з обмеженим бюджетом.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Ефективне рішення цифровізації, цифрової трансформації офлайн бізнесу чи проекту
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, метою яких є генерувати такі дії, як: продажі або інший тип конверсії, включаючи: кампанії з використанням маркетингових механізмів пошукових систем, маркетинг електронною поштою, позиціонування, контекстну рекламу, ремаркетинг та всю підтримку продажів інструменти, наприклад, автоматизація маркетингу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Кампанії, які надихають на альтруїстичні дії або змінюють поведінку в ім’я вищого блага. Ті, що переслідують суспільно важливі цілі. У цю категорію входять безплатні заходи, твори, створені від імені неприбуткових організацій та державних установ, а також КСВ та освітні кампанії, які проводить бізнес. Примітка. Кампанії, подані в цій категорії, не можуть бути подані паралельно в інших категоріях.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща кампанія, яка забезпечує високий рівень взаємодії зі споживачем на кількох екранах або платформах (тільки digital канали чи digital канали, інтегровані з offline каналами). Оцінюється використання як мінімум трьох каналів комунікацій.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща кампанія зі збільшення впізнаваності бренду на різних digital-майданчиках.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання цифрової реклами для прямого реагування або кампаній із залучення потенційних клієнтів.
Найкращі кампанії зосереджені на створенні прямої реакції/конверсії/наміру на покупку за допомогою різноманітних інструментів/механік цифрової реклами тощо.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання відеореклами, щоб забезпечити найвищий рівень залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання пошукової реклами для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів та рентабельності інвестицій у рекламу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща performance-кампанія, що забезпечує якісні та вимірювані результати завдяки використанню партнерського маркетингу, платного пошукового трафіку, SEO або спонсорованого контенту.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраща performance-кампанія, яка забезпечує найбільш якісні та вимірні результати.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання цифрової аудіореклами для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів і досягнення цілей бренду або продажів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання цифрової реклами OOH для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання нативної реклами для ефективної кампанії з найвищим рівнем залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання реклами CTV для забезпечення найвищого рівня залучення споживачів.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%
Найкраще використання VR, AR або іншої нової технології, яка забезпечує інтерактивний або цікавий споживчий досвід.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
● Стратегія - 20%
● Виконання / Медіа-результати - 20%
● Креатив - 20%
● Інновації – 20%
● Результати - 20%