Battery. Add energy to yourself
Учасник: VIVID
Країна: Україна
Блок/Конкурс/Категорія: A. ЗАГАЛЬНІ DIGITAL НАПРЯМКИ / A01. Поінформованість про бренд і позиціонування
Нагорода: Shortlist
Рекламодавець/Бренд: Carlsberg Ukraine/Battery
Рік: 2023
Креативна команда:
Команда агенції VIVID: Наталія Бороніна, Owner&CEO Марія Кузьменок, Creative Director Нікіта Пашковський, Strategist Анна Зайцева, Clients Service Lead Наталія Баранівська, Influence Marketing Lead Анна Голуб, Influence Marketing Lead Ксенія Марчук, SMM Lead Анна Тимош, Creative Copywriter Андрій Бушило, Influence Marketing manager Марта Боднарук, Influence Marketing manager Аліна Калугіна, Account Manager Максим Палій, Motion designer Катерина Бондаренко, SMM manager Олександра Гончарова, SMM manager Марина Орішко, SMM manager Команда агенції TABASCO Команда Carlsberg Ukraine: Анна Захаренко Юлія Затула Катерина Костриця Анастасія Кривов’яз
Креативна ідея:
Як ми надихнули українців не відкладати життя на потім разом з новим енергетиком Battery В 2023 році на ринок Україні вийшов новий енергетик Battery, який вже концептуально виділявся з-поміж інших гравців: ніяких типових overpromising клеймів про суперсили та екстремальні можливості. Battery – це додаткова енергія для щоденних маленьких звершень, на які так часто нашій авдиторії не вистачає сил та мотивації. Задача Тож наша задача на старті комунікації – розповісти українцям про новий бренд, познайомити з його світоглядом та закарбувати в їхній пам’яті наше повідомлення: «Плюсуй енергію для себе». Рішення Для медійної підтримки новинки ми створили креативи, які підкреслюють автентичність бренду та його ключове спрямування – додавати енергію для себе, коли рутинні справи не лишають сил для дійсно важливих речей. У соціальних мережах ми розробили контент-стратегію, яка мала відобразити сучасність бренду, підкреслювати його яскраві смаки та привабливий дизайн. Ключовими платформами комунікації стали Instagram та TikTok з їхніми потужними можливостями для розміщення відео контенту. Основою контент стратегії стали крафтові TikTok та Reals, меми та життєві ситуації, в яких кожен може впізнати себе. Для підсилення ажіотажу навколо новинки, ми запустили активацію в Instagram, в якій попросили столичну авдиторію «спіймати» брендований вагон метро та поділитися ним в Stories. Фокусним напрямком для запуску стала масштабна інфлюенсерська кампанія. Саме вона мала познайомити ближче авдиторію з Battery, донести спільні цінності та інтегрувати продукт в лайфстайл цільової авдиторії. Ми підібрали релевантних ЦА інфлюенсерів та креаторів в YouTube, TikTok, Instagram разом з якими не просто інформували про появу новинки, а розкривали його роль та місце в житті наших споживачів. Результат Те, що бренд та його продукт потрапив у самісінькі серця українців, нам стало зрозумілим на старті комунікації, коли ми почали отримувати безліч позитивних відгуків як в own media, так і в paid. Не зважаючи на велику кількість різних каналів та інструментів, наша комунікація була цілісною та формувала правильне сприйняття бренду споживачами. Тільки інфлюенсерською кампанією нам вдалося потрапити в рекомендації платформ та охопити понад 2,5М в YouTube, 3,3M в TikTok та майже 1,5М в Instagram. Залученість авдиторії в інфлюенсерський контент також підтверджувала те, що авдиторія дуже позитивно сприйняла новинку (>9.9% ТТ, >6,3 IG). В результаті нашої кампанії мільйони споживачів познайомилися з брендом Battery, а головне – надихнулися можливістю плюсувати енергію для себе щодня, не відкладаючи все важливе «на потім».