Battery. Add energy to yourself
Entrant: VIVID
Country: Ukraine
Section/Contest/Category: A. GENERAL DIGITAL DIRECTIONS / A01. Brand awareness and positioning
Award: Shortlist
Advertiser/Brand: Carlsberg Ukraine/Battery
Year: 2023
Creative Team:
Команда агенції VIVID: Наталія Бороніна Нікіта Пашковський Анна Зайцева Анна Тимош Наталія Баранівська Андрій Бушило Анна Голуб Марта Боднарук Ксенія Марчук Аліна Калугіна Максим Палій Команда Carlsberg Ukraine: Анна Захаренко Юля Затула Катерина Костриця Анастасія Кривояз А також: Маша Кузменок Катерина Бондаренко Олександра Гончарова Марина Орішко
Creative idea:
Як ми надихнули українців не відкладати життя на потім разом з новим енергетиком Battery В 2023 році на ринок Україні вийшов новий енергетик Battery, який вже концептуально виділявся з-поміж інших гравців: ніяких типових overpromising клеймів про суперсили та екстремальні можливості. Battery – це додаткова енергія для щоденних маленьких звершень, на які так часто нашій авдиторії не вистачає сил та мотивації. Задача Тож наша задача на старті комунікації – розповісти українцям про новий бренд, познайомити з його світоглядом та закарбувати в їхній пам’яті наше повідомлення: «Плюсуй енергію для себе». Рішення Для медійної підтримки новинки ми створили креативи, які підкреслюють автентичність бренду та його ключове спрямування – додавати енергію для себе, коли рутинні справи не лишають сил для дійсно важливих речей. У соціальних мережах ми розробили контент-стратегію, яка мала відобразити сучасність бренду, підкреслювати його яскраві смаки та привабливий дизайн. Ключовими платформами комунікації стали Instagram та TikTok з їхніми потужними можливостями для розміщення відео контенту. Основою контент стратегії стали крафтові TikTok та Reals, меми та життєві ситуації, в яких кожен може впізнати себе. Для підсилення ажіотажу навколо новинки, ми запустили активацію в Instagram, в якій попросили столичну авдиторію «спіймати» брендований вагон метро та поділитися ним в Stories. Фокусним напрямком для запуску стала масштабна інфлюенсерська кампанія. Саме вона мала познайомити ближче авдиторію з Battery, донести спільні цінності та інтегрувати продукт в лайфстайл цільової авдиторії. Ми підібрали релевантних ЦА інфлюенсерів та креаторів в YouTube, TikTok, Instagram разом з якими не просто інформували про появу новинки, а розкривали його роль та місце в житті наших споживачів. Результат Те, що бренд та його продукт потрапив у самісінькі серця українців, нам стало зрозумілим на старті комунікації, коли ми почали отримувати безліч позитивних відгуків як в own media, так і в paid. Не зважаючи на велику кількість різних каналів та інструментів, наша комунікація була цілісною та формувала правильне сприйняття бренду споживачами. Тільки інфлюенсерською кампанією нам вдалося потрапити в рекомендації платформ та охопити понад 2,5М в YouTube, 3,3M в TikTok та майже 1,5М в Instagram. Залученість авдиторії в інфлюенсерський контент також підтверджувала те, що авдиторія дуже позитивно сприйняла новинку (>9.9% ТТ, >6,3 IG). В результаті нашої кампанії мільйони споживачів познайомилися з брендом Battery, а головне – надихнулися можливістю плюсувати енергію для себе щодня, не відкладаючи все важливе «на потім».