D04. ADVERTISING CAMPAIGNS
ADVERTISING CAMPAIGNS
Блок CLIENT`S VIEW сфокусований на креативності, оригінальності творчого рішення для вирішення бізнес задач в тій чи іншій індустріальній категорії.
Особливістю даного блоку є оцінка конкурсних робіт командою клієнтів. Членами журі є виключно маркетинг директори та маркетинг спеціалісти.
В категорії D4. ADVERTISING CAMPAIGNS розглядаються різні види рекламних кампаній, у тому числі інтегровані, медійний, немедійні, одноканальні, PR кампанії, Direct кампанії, Brand experience/activation кампанії і т.д.
Обмеження: одна й та ж робота може буде зареєстрована тільки в 1 продуктовій/сервісній категорії. Категорії представлені в розрізі індустрій.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound video, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Усі споживчі товари як тривалого, так і швидкого користування, включаючи їжу та напої (алкогольні/та безалкогольні), засоби гігієни, засоби для прибирання, інші товари для дому, інші товари FMCG, одяг та аксесуари, меблі та побутову електроніку.
Роздрібна торгівля та магазини, включаючи інтернет-магазини, оптики, перукарні та послуги продажу нерухомості.
Подорожі та туристичні агенції, авіакомпанії, поїзди та автобусні компанії, поромні та круїзні маршрути, туристичні агенції, готелі, курорти, промоушн міст/країн, тематичні парки, спортивні заходи, музичні фестивалі, виставки та шоу, ресторани, фаст-фуд, нічні клуби, бари, гольф та заміські клуби, музеї, арт-галереї, кінотеатри та театри, культура, освіта.
Всі комерційні споживчі послуги, юридичні, фінансові, консультації та професійні послуги, B2B (продукти та послуги бізнесу для іншого бізнесу), інші бізнес послуги, внутрішні та корпоративні комунікації, також включає селф-промо комунікації рекламних агенцій.
Комунікації у галузі політики, державних установ, уряду, державної політики. Це може бути муніципальний чи державний економічний розвиток, лотереї, комунальні послуги, цивільні та дипломатичні зусилля, збройні сили, парки, бібліотеки, державні служби тощо. А також політичні та патріотичні кампанії, кампанії державних органів та програм.