FILM CRAFT
Роботи повинні продемонструвати майстерність відеовиробництва. Тобто робота, в якій професійна майстерність та процес виробництва та постпродакшн надзвичайно покращують її виконання. Включає різні техніки, технології та навички, що використовуються під час створення відеоконтенту.
Основні критерії: рівень виконання.
Обов`язкові матеріали: відеоролик тривалістю до 180 секунд.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Бачення та успіх режисури. Журі розглядатимуть реалізацію брифу через бачення режисера, а також наскільки добре це бачення було виконано. Враховуватиметься, як різні елементи продакшн (включаючи кастинг, декорації, звукове оформлення і операторська майстерність) використовувалися в реалізації.
Сценарій ролика, як це написано. Аналіз сценарію буде включати в себе діалог, голос за кадром, сцену, розвиток дії, хід дії і вираження. Журі буде дивитися, як успішно сценарій передає креативну ідею і відповідає її реалізації.
Якість і ефект зйомки. Стиль, художність, операторська робота, кінематографічні прийоми, композиція кадру, світлове оформлення і інші ефекти.
Креативне використання звукового дизайну в рекламному ролику. Технічна досконалість в записі, змішуванні і синтезі звукових ефектів, що розглядатиметься разом із цілісністю обробки та його впливом на загальний твір.
Вплив і успіх музичних композицій, використаних у відеорекламі. Включає оригінальну музику (створену спеціально для рекламного ролика), ліцензійні записи або адаптовані/змінені версії існуючих композицій. В оригінальній музиці розглядатиметься художнє досягнення самого треку разом із його внеском у твір загалом, у ліцензованій чи адаптованій буде розглянуто те, як трек підтримує сценарій, створює необхідну атмосферу чи іншим чином виконує креативне завдання.
Використання і естетика анімації в рекламному ролику. Всі види анімації, в тому числі cel анімація, покадрова анімація, графіка, силуетна мультиплікація та комп'ютерна анімація 2D / 3D.
Створення в ролику середовища та інших візуальних ефектів. Журі буде враховувати естетичну і технічну досконалість як самих ефектів, так і їх інтеграцію у відзнятий матеріал.
Естетичне враження від PRODUCTION DESIGN/ART DIRECTION. Включає в себе дизайн декорацій і знімального майданчика, а також загальний зовнішній вигляд, відчуття і атмосферу ролику, і як сюжет був покращений завдяки вправному керуванню візуальними компонентами.
Технічне і креативне рішення монтажу. Враховуються всі аспекти монтажу ролика: час, темп, динаміка, візуальна динаміка діалогу, використання звуку, а також в цілому story-telling.
Вплив та успіх кастингу. У цю категорію входить пре-продакшн відбір акторів, танцівників, співаків, моделей, непрофесіоналів, тварин та інших. Також категорія включає вуличний кастинг та майстерність голосового виконання озвучення ролику.
* Рекомендовано завантажити двохвилинний демо фільм, який демонструє процес кастингу, як додаток до основної версії фільму, що був у медіа.
Приклад вдалого виконання корекції та класифікації кольорів для створення послідовних та стилізованих кольорових схем, які викликають певну емоцію та трансформують остаточний вигляд фільму. Включаючи те, як класифікація кольорів поєднується з освітленням, продакшн дизайном та режисурою, щоб покращувати та впливати на загальний настрій, відчуття та інтерпретацію фінальних кадрів.
Відео, створені камерою або телефоном/комп’ютером, призначені для перегляду лише в портретному режимі.
Досконалість у виконанні та висока майстерність всіх задіяних елементів відеопродакшену. Розглядається масштаб виробництва, бюджетні обмеження, технічні проблеми, проблеми, з якими стикаються під час продакшн процесу, і те, як продакшн команда найкращим чином використала наявні ресурси для досягнення кінцевого результату.
*Рекомендовано додатково надати двохвилинний демонстраційний відеоролик, що показує процес виробництва, наприклад, "making of" або "за кадром", крім основної відеороботи, що була в ефірі.
Визнання інновацій та досягнень у виробництві відеореклами. Журі розгляне винахідницьке використання нових або існуючих технологій/ методів для покращення кінцевого execution. У роботу необхідно включити детальний опис процесу виробництва, включаючи те, як production команда використовувала нові підходи для досягнення безпрецедентного рівня production.
*Рекомендовано додатково надати двохвилинний демонстраційний відеоролик, що показує процес виробництва, наприклад, "making of" або "за кадром", крім основної відеороботи, що була в ефірі.