КЛЮЧОВІ ДАТИ
КОНКУРС ЗА БРИФОМ 1: Кожен українець робить свій внесок у перемогу | |
Реєстрація робіт (реєстрація робіт завершена) | 8 листопада 2022 – 5 грудня 2022 |
Робота журі | 7 грудня 2022 – 14 грудня 2022 |
Оголошення переможців | 19 грудня 2022 – 20 грудня 2022 |
КОНКУРС ЗА БРИФОМ 2: Об’єднана Україна | |
Реєстрація робіт (реєстрація робіт завершена) | 12 грудня 2022 – 9 січня 2023 |
Робота журі | 11 січня 2023 – 18 січня 2023 |
Оголошення переможців ПЕРЕГЛЯНУТИ ПЕРЕМОЖЦІВ | 23 січня 2023 – 24 січня 2023 |
КОНКУРС ЗА БРИФОМ 3: Світ проти дій агресора | |
Реєстрація робіт (реєстрація робіт завершена) | 12 січня 2023 – 10 лютого 2023 |
Робота журі | 13 лютого 2023 – 20 лютого 2023 |
Оголошення переможців | 23 лютого 2023 – 24 лютого 2023 |
NATIONAL CREATIVE CONTESTS
ПРО КОНКУРС
National Creative Contests – це національні рекламні конкурси, які відкриті для всіх українських учасників рекламно-комунікаційного ринку як досвідчених, так і молодих креаторів.
Конкурси покликані виявити найцікавіші та найяскравіші ідеї, відзначити найкреативніші роботи та познайомити широкий загал із найкращими зразками сучасної креативності різних напрямків.
Конкурси пройдуть в рамках Ukrainian Creative Stories 2023 та будуть організовані поза конкурсною програмою Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023.
В рамках проєкту буде проведено три незалежних конкурси , кожен з яких буде мати задану тематику пов'язану з війною в Україні або з іншими соціально важливими питаннями для України. Теми будуть представлені у трьох окремих брифах, складених для одного з партнерів ВРК (міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ).
Участь у конкурсах абсолютно безкоштовна, всі охочі мають можливість продемонструвати свої таланти та креативність за заданими брифами.
Членами журі будуть члени українського Клубу арт-директорів України ADC*UA, а це провідні українські креативні директори, арт-директори та дизайнери. На кожен конкурс буде сформована своя команда журі.
Команда журі по брифу 1 “Кожен українець робить свій внесок у перемогу”:
- Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine
- Анатолій Давидов, креативний директор Leo Burnett Ukraine
- Слава Деніс, креативна директорка Cheil Ukraine
- Артем Гусєв, асоціативний креативний директор Tabasco agency
- Микола Коваленко, графічний дизайнер, засновник Mykola Kovalenko Studio
- Юрій Мотрич, анімаційний директор, засновник mokastdio
- Надія Трикоз, креативна директорка VMLY&R
Команда журі по брифу 2 “Об’єднана Україна”:
- Дмитро Барсуков, CEO & CCO VMLY&R Ukraine
- Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency
- Олександр Смірнов, партнер і співвласник TABASCO
- Маша Тетеріна, незалежний комунікаційний консультант, арт-директор/графічний дизайнер
- Ольга Шевченко, креативний директор Vintage Web Production
- Костя Шнайдер, CCD Publicis Groupe в Україні та Чеській Республіці
- Сергій Ярославцев, креативний директор Promodo
Команда журі по брифу 3 “Світ проти дій агресора”:
- Владислав Галяпа, креативний директор PROVID
- Юлія Колесник, незалежна бренд стратегиня
- Сергій Малик, співзасновник та креативний директор ANGRY agency
- Олександр Топольницький, засновник та CEO Gram Family
- Ольга Ужикова, дизайн директорка Netrix
- Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор IAMIDEA
- Андрій Франчук, керуючий партнер та креативний директор Brain Tank
Після суддівства робіт журі визначить переможців (перше, друге та третє місця) та шорт-листи.
Всі переможці та фіналісти матимуть право на безкоштовну участь однією роботою у конкурсній програмі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023, а також комунікаційним агенціям будуть нараховані бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023, який буде підбитий за підсумками КМФР 2023.
Важливо! ВРК, як організатор National Creative Contests, окремо ознайомить своїх партнерів, для яких створені брифи, з усіма конкурсними роботами та їх авторами, незалежно від зайнятого переможного місця чи взагалі без такого, для подальшого розгляду потенційної співпраці з партнерами задля можливості реалізації обраних ними проєктів.
ПРАВИЛА ТА УМОВИ УЧАСТІ
Перед участю у конкурсній програмі National Creative Contests просимо ознайомитись з правилами та умовами участі.
- Організатором National Creative Contests є Всеукраїнська Рекламна Коаліція.
- Конкурс є національним та проходить на території України. До складу журі входять члени українського Клубу арт-директорів України ADC*UA.
- National Creative Contests складається з трьох конкурсів, які відповідають трьом окремим темам (брифам), створеним для одного з партнерів ВРК (міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ), та проходять послідовно один за одним.
- Період проведення конкурсів: листопад 2022 – лютий 2023.
Конкурси проводяться у три хвилі, відповідно до оголошення брифів, та незалежно один від одного:
Бриф 1: листопад - грудень 2022 (реєстрація робіт завершена)
Бриф 2: грудень 2022 - січень 2023 (реєстрація робіт завершена)
Бриф 3: січень - лютий 2023 (реєстрація робіт завершена) - Конкурси National Creative Contests відкриті для всіх охочих українських учасників, а саме: рекламних агентств, незалежних креаторів, рекламодавців, медіа компаній та всіх, хто займається рекламою, production, медіа, PR, дизайном, і в цілому креативом.
- Участь у конкурсах є безкоштовною.
- Конкурсні роботи мають бути зареєстровані онлайн на сайті конкурсу.
- В якості конкурсних робіт до участі приймаються різні формати медіа на вибір чи разом для презентацій ідеї та її аргументації, серед яких можуть бути:
- креативні зображення, дизайн-концепти тощо
- відеофайли (як відеоролики, анімації так і відеокейси та інше)
- веб-посилання на digital execution та/або презентаційну веб-сторінку з описом проект
- PDF файли з презентацію ідеї, прикладами візуальних матеріалів, сценарієм, мудбордами тощо. - Кожен учасник може зареєструвати будь-яку кількість робіт (концептів).
- Конкурсні роботи повинні бути зареєстровані до завершення дедлайну відповідно одного з періодів.
- Конкурсні роботи мають відповідати темам та умовам оголошених брифів. Важливо, що представлена ідея/концепція НЕ МАЄ БУТИ вже реалізованою роботою для жодного з замовників, і НЕ ПОВИННА бути такою, що вже раніше була в ефірі чи була опублікованою/оприлюдненою.
- Надання даних, у тому числі персональних даних, пов’язаних із конкурсом, є добровільним, але необхідним для участі в конкурсі. Інформація про роботу буде доступна для журі, які оцінюють, та опублікована на сайті конкурсу у разі її проходження до фіналу.
- Участь у конкурсі є добровільною. Беручи участь у конкурсі, ви приймаєте всі правила участі.
- Всі завантажені роботи будуть автоматично передані на суддівство.
- Результати конкурсів та переможці будуть оголошені в три хвилі, а саме - в кінці кожного конкурсного періоду.
- Переможці та фіналісти конкурсу мають право на безкоштовну участь однією роботою у конкурсній програмі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023, а також комунікаційним агенціям будуть нараховані бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023: шортлист - 2 бали, бронза (3 місце) - 4 бали, срібло (2 місце) - 6 балів, золото (1 місце) - 8 балів.
- Абсолютно всі конкурсні роботи, зареєстровані на National Creative Contests, будуть презентовані партнерам ВРК (міжнародним програмам технічної допомоги, фондам, донорам, державним установам) для подальшого розгляду потенційної співпраці партнерів щодо можливості реалізації проектів, визначених такими партнерами. Партнери обирають конкурсні роботи для потенційної співпраці за власними критеріями та незалежно від членів журі та їх рішень щодо переможців.
- Учасник конкурсу гарантує легальне використання в конкурсних роботах музики, фото, текстів і т. д, і зобов'язується самостійно вирішувати всі можливі суперечки щодо авторських прав.
- Організатор може використовувати роботи учасників з метою популяризації конкурсу, в тому числі розміщувати роботи на офіційному сайті проєкту.
ТИПИ ФАЙЛІВ ДЛЯ УЧАСТІ У КОНКУРСІ ТА РЕКОМЕНДОВАНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО НИХ
Для презентації концепції виконання брифу до участі приймаються різні формати медіа на вибір чи разом, серед яких можуть бути:
ЗОБРАЖЕННЯ:
(логотип та/або дизайн концепт, постер, зовнішня реклама, будь-які діджитал медіа зображення тощо)
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: | JPG, 150 dpi, RGB, не більше 10MB |
ВІДЕО:
(рекламний ролик, короткий кліп/відеоролик тощо)
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ: | Відео може бути надане у вигляді посилання на Youtube або Vimeo. Кодування: Рекомендується використовувати мультирозмірний режим кодування. | |||
Співвідношення сторін | Роздільна здатність | Формат/кодек | Аудіо | |
Бажано | Full HD 1080p | 1920 x 1080 | .MOV/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
HD 720p | 1280 x 720 | |||
Допустимо | 4:3 or 16:9 | 1024x576 | .MP4/H.264 | AAC, Stereo, 48kHz |
720x576 | ||||
854x480 | ||||
640x480 |
URL:
(вебсайт та/або діджитал кампанія)
Посилання має вести прямо на ваш digital execution: веб-сайт, мікросайт, сторінку завантаження додатку або сторінку соціальних мереж, або на презентаційну веб-сторінку з оглядом (поясненням) роботи.
Посилання повинні бути прописані в форматі 'https: //', а також - бути у відкритому доступі, без необхідності вводити логін або пароль. Переконайтеся, що ваше URL буде доступним онлайн.
PDF:
(презентація проекту, що може містити зображення, стратегію, сценарій відео/аудіо роликів, мокапи, мудборди, аргументацію концепції та інші додаткові матеріали)
PDF файли мають бути зі стисненням високої якості зображень.
Максимальний розмір файлу - 10 МВ
Рекомендована кількість сторінок презентації - до 5.