Фінальний дедлайн КМФР 2023 – 21 квітня

11 квітня 2023 р.

Встигніть подати свої роботи на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023 до 21 квітня включно. Роботи фіналістів та переможців будуть представлені українській та міжнародній професійній спільноті, а результати увійдуть до Національного рейтингу креативності та майстерності 2023.

Конкурсна програма КМФР 2023 сконцентрована виключно на суспільно значущих комунікаціях у рекламі і представлена 13 соціально спрямованими конкурсами

  • PEACE
  • Environment & Sustainability
  • Human Rights, Justice & Strong Institutions
  • Education: Quality, Civic & Social Education
  • Gender Equality & LGBTQ Rights
  • Poverty & Hunger
  • Health & Well-Being
  • Children: Health/Safety/Happiness
  • Prosperity: Economic Growth, Innovations, Industry
  • Animal Care & Protection
  • Arts and Culture
  • Partnership for the Goals
  • Local Solutions

Кожен конкурс включає 11 категорій, а саме: Film, Radio/Audio, Print & Publishing, Out Of Home, Design, Digital & Mobile, Social Media & Influence, Integrated Campaigns, PR Campaigns, Direct Campaigns, Activation Campaigns.

Подані роботи повинні бути реалізовані в період з січня 2022 по травень 2023 року включно. Концепти, open-brief роботи та нереалізовані матеріали приймаються лише до конкурсу PEACE. 

Оцінювати конкурсні роботи будуть 5 міжнародних суддівських команд, які складаються з провідних фахівців рекламної індустрії з Європи, Азії, Північної та Південної Америки. 

Результати будуть анонсовані серед міжнародної спільноти та у іноземних профільних ЗМІ, які інформаційно підтримують Фестиваль. 

За підсумками КМФР 2023 будуть нараховані бали до Національного рейтингу креативності та майстерності 2023.

Фінальний дедлайн – 21 квітня.

Робота журі – 3-17 травня.

Оголошення переможців – кінець травня. 

Генеральний партнер – Нова Пошта, яка Доставляє перемоги.

Долучайтесь до КМФР 2023!

Хай вашу роботу побачить світ!

|en