Фінальний дедлайн КМФР 2023 – 21 квітня
11 квітня 2023 р.Встигніть подати свої роботи на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023 до 21 квітня включно. Роботи фіналістів та переможців будуть представлені українській та міжнародній професійній спільноті, а результати увійдуть до Національного рейтингу креативності та майстерності 2023.
Конкурсна програма КМФР 2023 сконцентрована виключно на суспільно значущих комунікаціях у рекламі і представлена 13 соціально спрямованими конкурсами:
- PEACE
- Environment & Sustainability
- Human Rights, Justice & Strong Institutions
- Education: Quality, Civic & Social Education
- Gender Equality & LGBTQ Rights
- Poverty & Hunger
- Health & Well-Being
- Children: Health/Safety/Happiness
- Prosperity: Economic Growth, Innovations, Industry
- Animal Care & Protection
- Arts and Culture
- Partnership for the Goals
- Local Solutions
Кожен конкурс включає 11 категорій, а саме: Film, Radio/Audio, Print & Publishing, Out Of Home, Design, Digital & Mobile, Social Media & Influence, Integrated Campaigns, PR Campaigns, Direct Campaigns, Activation Campaigns.
Подані роботи повинні бути реалізовані в період з січня 2022 по травень 2023 року включно. Концепти, open-brief роботи та нереалізовані матеріали приймаються лише до конкурсу PEACE.
Оцінювати конкурсні роботи будуть 5 міжнародних суддівських команд, які складаються з провідних фахівців рекламної індустрії з Європи, Азії, Північної та Південної Америки.
Результати будуть анонсовані серед міжнародної спільноти та у іноземних профільних ЗМІ, які інформаційно підтримують Фестиваль.
За підсумками КМФР 2023 будуть нараховані бали до Національного рейтингу креативності та майстерності 2023.
Фінальний дедлайн – 21 квітня.
Робота журі – 3-17 травня.
Оголошення переможців – кінець травня.
Генеральний партнер – Нова Пошта, яка Доставляє перемоги.
Долучайтесь до КМФР 2023!
Хай вашу роботу побачить світ!