КМФР 2023: хроніки міжнародного фестивалю

10 березня 2023 р.

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023 продовжує прийом робіт. Найближчий дедлайн – 1 квітня. Про те, як міжнародна професійна спільнота підтримує КМФР та чому це корисно для українських агенцій, розповіли організатори фестивалю.

Всеукраїнська рекламна коаліція організовує КМФР вже 24 раз, конкурсна програма не зупинялась ані за часів пандемії, ані під час війни. Фестиваль, як і рекламний креатив та індустрія в цілому, адаптується та трансформується під реалії. Конкурсна програма КМФР проходить в рамках проєкту Ukrainian Creative Stories 2023 та сфокусована виключно на соціально значущих комунікаціях. Адже спрямовувати зміни щодо допомоги навколишньому середовищу, захисту тварин і дикої природи, боротьби з дискримінацією, досягнення гендерної рівності, боротьби з бідністю та голодом, та найголовніше для України зараз – протидії війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства – все це є важливим світовим трендом та запитом від суспільства. Згідно результатам дослідження Global Trends 2023, 80% споживачів погоджуються, що бренди можуть одночасно заробляти гроші та підтримувати добрі справи. Тож КМФР говорить креативникам зі всього світу “Make the world a better place!”, чим закликає збільшувати частку соціально спрямованих комунікацій для своїх клієнтів.

Світова спільнота радо відкликається на заклик та долучається до КМФР 2023 у різних формах: поширює інформацію, приєднується до суддівства та подає роботи. Широке залучення професійної спільноти до фестивалю є гарними можливостями для українських агенцій заявити про себе та знайти нових іноземних партнерів, впевнені у ВРК.

Інформаційно КМФР підтримує найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств – EACA, а також 24 індустріальні асоціації Європи, що входять до неї, які в свою чергу поширюють інформацію серед своїх членів. Також про КМФР інформацію поширюють Effie Worldwide та локальні програми Effie по всьому світу.

Також до поширення інформації про фестиваль приєднуються й іноземні професійні медіа: французький Strategies, британський LBBOnline, німецький Horizont, іспанські Ctrl та Anuncios, румунський IQads, фінський MRKTNG, ряд міжнародних медіа та інформаційних ресурсі рекламної галузі Азіатсько-Тихоокеанського регіону, Бразилії та Африки.

Тож фіналісти та переможці конкурсу матимуть змогу заявити про себе серед професійної спільноти не лише Європи, але й світу. 

Цінною нагодою, яку мають кейси, подані до міжнародного конкурсу, є можливість показати свою роботу професійному журі. До журі КМФР входять лише міжнародні спеціалісти з досвідом суддівства та нагородами на міжнародних фестивалях і конкурсах, в тому числі на Cannes Lions. До суддівської команди вже увійшли фахівці з 19 країн світу та залучення до суддівства ще триває.

Також КМФР має склад учасників з широкою географією. До фестивалю вже надійшли роботи з Австралії, Великобританії, Венесуели, Грузії, Італії, Казахстану, Німеччини, Нідерландів, Польщі, Португалії, США, України, Чилі. Іноземні учасники – це не лише конкуренти на рекламному змаганні, це й можливі партнери у майбутніх проєктах. Тож міжнародний фестиваль, говорять організатори, – це нагода для українських креаторів формувати та посилювати свою репутацію та компетенції, а також налагоджувати нові партнерські зв’язки.

Генеральний партнер UCS – Нова Пошта, яка Доставляє перемоги.

Подавайте свої роботи до КМФР 2023

Regular Deadline – 1 квітня 2023

Оголошення переможців – кінець травня 2023

Долучайтесь до соціально значущих комунікацій!

Давайте робити світ кращим разом!

|en

Наш веб-сайт використовує cookies для того, щоб зробити перегляд сайту кращим для вас. Користуючись нашим сайтом ви погоджуєтесь на використання cookies. Більше про Cookies

Погодитися