Про підтримку креативних конкурсів під час війни

16 березня 2023 р.

Нова Пошта стала Генеральним партнером Ukrainian Creative Stories та Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023. 

Головним слоганом Генерального партнера стало “Нова Пошта. Доставляємо перемоги”. Адже Нова Пошта є лідером за швидкістю й кількістю доставлених посилок, одним з найбільших роботодавців і платників податків країни, а також потужним прикладом соціально орієнтованого бізнесу. Компанія не лише наближає нашу головну перемогу, але своїм партнерством підтримує отримання креаторами перемог у  рекламному змаганні.

“Для нас зовсім не дивно, що саме Нова Пошта підтримала проєкт соціально значущих комунікацій у цьому році. Компанія вже кілька років виступає партнером українських рекламних конкурсів та фестивалів, підтримуючи рекламну індустрію навіть у важкі воєнні часи”, – говорить Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції, яка є організатором UCS та КМФР.  

Цього року КМФР 2023 збирає з усього світу найкращі рекламні кампанії, які спрямовані на протидію війні, агресії, геноциду, злочинам проти людства, на боротьбу з дискримінацією, з бідністю та голодом, на досягнення гендерної рівності та допомогу навколишньому середовищу, захисту тварин і дикої природи.

Нова Пошта підтримує українців як всередині країни, так й за кордоном. Щоб українці, які змушені були через війну покинути свої домівки, могли отримувати посилки від свої близьких з України, Нова пошта відкрила відділення у Польщі та Литві, найближчим часом відкриє в Румунії, Німеччині та Чехії.  Компанія вже запустила власну авіакомпанію SuperNova, перші польоти якої відбудуться вже у травні.

Нова Пошта не лише підтримує економіку країни, дає роботу великій кількості працівників, допомагає ЗСУ, але ще й створює рекламні комунікації, які покликані підтримати та надихнути українців.

Так нещодавно, у київському метро з’явились надихаючі повідомлення для українців від компанії, а до Дня всіх закоханих Нова Пошта створила акаунт у Тіндері та запросила своїх клієнтів до себе на побачення. Зимова кампанія “Завтра буде” нагадала українцям, що “у цей нестабільний час є речі, в яких можна бути впевненими: завтра зійде сонце, будуть нові перемоги, буде твоя посилка… Завтра буде”. 

“Нова Пошта підтримує українців, допомагає ЗСУ та всій країні у щоденній боротьбі. Креативні комунікації – невід'ємна частина нашого шляху до перемоги. Тож ми створюємо самі та закликаємо рекламодавців по всьому світі створювати соціально значущі комунікації”, – говорить Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингу, член Ради Директорів групи компаній Нова Пошта. 

“Ми вдячні Новій Пошті, за те, що у складні часи вона підтримує наші ініціативи та допомагає доносити до всього світу меседж від креативників України “Make the world a better place!”. Пишаємось співпрацею з таким партнером”, – прокоментував Максим Лазебник.

Долучайтесь до КМФР 2023

Regular Deadline – 1 квітня 2023

Оголошення переможців – кінець травня 2023

Генеральний партнер – Нова Пошта, яка Доставляє перемоги.

|en