Конкурсна програма КМФР 2023
02 листопада 2022 р.Триває прийом робіт на Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2023, який присвячено виключно суспільно значущим комунікаціям у рекламі. Всеукраїнська рекламна коаліція, як організатор КМФР, розповідає про конкурси та категорії .
Зробити світ кращим, безпечнішим, толерантнішим, відповідальнішим – стало нагальним завданням людства. Креативники та реклама відіграють важливу роль у цьому процесі.
Тому у 2023 році найпрестижніший міжнародний рекламний фестиваль в Україні – КМФР – буде відзначати та нагороджувати кампанії, які використовують креативні комунікації для створення змін і позитивного впливу на світ.
У ВРК зазначають, що конкурсні роботи повинні демонструвати ідеї, спрямовані на зміну світу: боротися з війною, агресією, геноцидом, злочинами проти людства, з бідністю та голодом, з расовою, етнічною, релігійною та іншою дискримінацією; змінювати відношення та допомогати навколишньому середовищу, захищати тварин і дику природу та багато іншого.
Тож конкурсна програма 2023 вміщує в себе 13 конкурсів:
- PEACE – для робіт, що спрямовані проти війни, агресії, геноциду, злочинів проти людства, включаючи поточну ситуацію війни в Україні.
- Environment & Sustainability – для робіт, що спрямовані навчати, змінювати відношення, надихати до дій задля допомоги навколишньому середовищу.
- Human Rights, Justice & Strong Institutions – для робіт, що спрямовані на боротьбу з дискримінацією (расовою, етнічною, релігійною тощо).
- Education: Quality, Civic & Social Education – для робіт, які сприяють забезпеченню інклюзивної та якісної освіти для всіх, розвиток освіти з громадянських та соціальних питань.
- Gender Equality & LGBTQ Rights – для робіт, у напрямку досягнення гендерної рівності та розширення прав і можливостей для всіх.
- Poverty & Hunger – для робіт, що спрямовані на боротьбу з бідністю та голодом повсюди.
- Health & Well-Being – для робіт у напрямку просування здорового способу життя та забезпечення добробуту для всіх.
- Children: Health/Safety/Happiness – для робіт щодо безпечного та щасливого життя дітей
- Prosperity: Economic Growth, Innovations, Industry – для робіт, що спрямовані на економічне зростання, повну зайнятість, гідну роботу для всіх, на сприяння інвестиціям, інноваціям тощо.
- Animal Care & Protection – для робіт на підтримку, захист і збереження тварин і дикої природи.
- Arts and Culture – для робіт щодо питань збереження мистецької та культурної спадщини.
- Partnership for the Goals – для робіт зі сфери співпраці та багатостороннього партнерства між урядами, громадами, приватним сектором та іншими зацікавленими сторонами для покращення суспільства та впровадження сталого розвитку.
- Local Solutions – для робіт, що спрямовані на досягнення цілей позитивних змін, з обов’язковим фокусом на культурно-регіональні інсайти та контекст.
В кожному з 13 конкурсів є 11 категорій, які відображають інструменти, за допомогою яких досягалися поставлені задачі комунікацій: Film, Radio/Audio Advertising, Print & Publishing, ООН, Social Media & Influence, PR Campaigns тощо.
Особливе місце в сезоні 2023 року посідає конкурс PEACE. Подача робіт на цей конкурс є безкоштовною, як для українських, так і для міжнародних учасників аж до фінального дедлайну.
Таким чином, конкурси КМФР, в тому числі конкурс PEACE, збирають яскраві приклади суспільно значущих комунікацій у рекламі з усього світу, щоб нагороди найкращі проєкти.
Прийом робіт відкрито за посиланням creative-stories.com.ua.
Ранній дедлайн прийому конкурсних робіт триває до 1 грудня 2022 року (Super Early Birds Deadline). Українські учасники мають змогу безкоштовно зареєструвати свої проєкти до цієї дати.
Анонс переможців відбудеться в кінці травня 2023 року.