Переможці першого конкурсу National Creative Contests
20 грудня 2022 р.Конкурс National Creative Contests анонсує переможців за першим брифом “Кожен українець робить свій внесок у перемогу”, завданням якого було підкреслити важливість волонтерського руху, працівників комунальних служб, медичних працівників, будь-яких звичайних громадян, які будь-яким чином сприяють економічному зростанню.
В конкурсі зареєстровано 40 робіт від 32 учасників.
Суддями стали члени українського Клубу арт-директорів України ADC*UA. Це сім провідних креативників: Сергій Білошицький, Saatchi & Saatchi Ukraine; Анатолій Давидов, Leo Burnett Ukraine; Слава Деніс, Cheil Ukraine; Артем Гусєв, Tabasco agency; Микола Коваленко, Mykola Kovalenko Studio; Юрій Мотрич, mokastdio; Надія Трикоз, VMLY&R.
За результатами суддівства визначені 3 переможці та 9 фіналістів.
Нагорода | Назва учасника | Назва проєкту |
1 місце | R Agency | Твоя Перемога |
2 місце | Поліна Макаренкова | Мій особистий фронт |
3 місце | Postmen | Хвилина до перемоги |
Шорт-листи | FISH media hub | Relocated |
Михайло Комаров | Маяки Незламності | |
OhMyGod agency | Kalush Donor Army | |
Олександр Безрук | Надмірне споживання інформації, шкідливе для нашої перемоги | |
Олександр Безрук | Україна в кожному вікні | |
DL Agency | Sirens. An NFT Gallery of russian-ukrainian full-scaled war | |
VMLY&R Ukraine | У кожного свій фронт | |
VMLY&R Ukraine | переМОЖУ! | |
Інтерньюз-Україна | #БезНеїНіяк |
Переглянути переможців та фіналістів можна за посиланням.
За підсумками National Creative Contests всім переможцям та фіналістам, що є комунікаційними агенціями, нараховуються бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023 за такою системою начислення балів: шорт-лист – 2 бали, бронза (3 місце) – 4 бали, срібло (2 місце) – 6 балів, золото (1 місце) – 8 балів.
Додатково всі переможці та фіналісти мають право на безкоштовну участь у конкурсній програмі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023 – подача будь-якої своєї роботи в одну релевантну конкурсу категорію.
Також партнер ВРК, для якого був створений бриф, буде ознайомлений з усіма поданими конкурсними роботами, незалежно від результату конкурсу, для можливої подальшої співпраці.
Нагадаємо, що National Creative Contests – це три незалежні рекламні конкурси. Наразі відкритий прийом робіт на другий конкурс National Creative Contests «Об’єднана Україна», який має на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях. Запрошуємо як досвідчених, так і молодих гравців українського рекламного ринку. Участь у конкурсі – безкоштовна. Деталі за посиланням.