Відкритий креативний конкурс сприятиме об’єднанню України
11 грудня 2022 р.
Розпочався прийом робіт на другий відкритий конкурс National Creative Contests. Тема конкурсу «Об’єднана Україна» має на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях.
Головними завданнями конкурсу є створити комунікацію, яка мотивує продовжувати мирний опір, планувати мирне майбутнє в складі України та нагадуватиме, що люди не забуті.
Конкурс відкритий для всіх українських учасників рекламно-комунікаційного ринку як досвідчених, так і молодих креаторів. Участь у конкурсі – безкоштовна.
Для участі в конкурсі необхідно створити ідею або концепцію комунікації, яка не була реалізована для жодного із замовників.
З деталями брифу можна ознайомитись за посиланням.
Ключові дати:
· Дедлайн прийому робіт – 9 січня 2023
· Робота журі – 11-18 січня 2023
· Оголошення переможців – 23-24 січня 2023
National Creative Contests – це три незалежні рекламні конкурси, кожен з яких має задану тематику пов'язану з війною в Україні або з іншими соціально важливими питаннями для України. Конкурси проходять в рамках Ukrainian Creative Stories 2023.
Теми брифів для конкурсів складено ВРК для одного з партнерів: міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ. Партнер, для якого створено певний бриф, буде ознайомлен з усіма конкурсними роботами, незалежно від результату конкурсу, для можливої подальшої співпраці.
Нагадаємо, що збір робіт на перший конкурс National Creative Contests завершився 5 грудня, до конкурсу було подано 40 робіт від 32 учасників. Переможці першого конкурсу стануть відомі вже 19–20 грудня 2022.