A. GRAPHIC DESIGN & BRANDING
B. DIGITAL DESIGN C. TV/PROMO & VIDEO MOTION GRAPHICS D. PRODUCT DESIGN E. ENVIRONMENTAL DESIGNGRAPHIC DESIGN & BRANDING
Категорія GRAPHIC DESIGN & BRANDING зосереджується на багатьох традиційних аспектах світу графічного дизайну. Від логотипів і корпоративного брендингу, до плакатів, ілюстрацій, дизайну книг, багатосторінкових, періодичних видань та інших рекламних матеріалів.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board)
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
Айдентика корпоративного стилю, бренду через систему різних елементів взаємодії: корпоративний дизайн, гайд з корпоративного дизайну, брендбук, дизайн бренду, промо матеріали, брендований мерч тощо. Включає як створення нової айдентики бренду/компанії, так і ребрендинг/оновлення існуючої бренду/компанії.
Брендинг та айдентика певної маркетингової чи рекламної кампанії.
Графічне зображення, яке ідентифікує компанію чи продукт. Включає статичні та динамічні (motion) логотипи.
Графічне зображення, яке ідентифікує певну маркетингову чи рекламну кампанію. Включає статичні та динамічні (motion) логотипи.
Друковані або цифрові комунікаційні матеріали, що містять інформацію про бренд, товар, послугу чи певне повідомлення. Включає багатосторінкові каталоги, проспекти, буклети, брошури тощо.
Може включати вітальні листівки, запрошення, купони, календарі, канцелярію.
Включає в себе: одяг, промо сувенiри та зразки продукції, guerrilla marketing аксесуари, промо продукцію та брендинговий мерчиндайзинг, DM-матеріали та оригінальні бізнес подарунки.
Дизайн багатосторінкових та періодичних видань, журналів та газет, корпоративних видань, в тому числі - дизайн digital публікацій. Включає дизайн обкладинок.
Дизайн книг, їх обкладинок, ілюстрацій до книг. Включає друковані, цифрові та електронні книги, а також книги, адаптовані як додатки.
Дизайн рекламних матеріалів у торгових точках.
Дизайн макетів, постерів, афіш, плакатів тощо. Дизайн повинен бути створений саме як плакат, а не як концепція, задумана для іншого носія і застосована до формату плаката. Плакати можуть бути як друковані, так і цифрові. Плакати, що формують серію з декількох робіт, необхідно завантажувати як серію/кампанію робіт. Кожна робота з серії сплачується окремо.
Ілюстрації та фотографії, як до багатосторінкових видань, так і до календарів, макетів, постерів, упаковок, обкладинок тощо.
Графічне представлення даних. Це можуть бути статичні або динамічні форми діаграм, карт, графіків, нестандартний вміст тощо.
Аудіо брендинг, що з’являється в різних взаємодії з аудиторією, щоб розповісти бренд-сторі. Включає аудіо логотипи, звуки чи джингли, створені спеціально для брендів.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеоролик або sound video тривалістю до 180 секунд.
Дизайн, у якому відкриваються нові ідеї, способи чи методи його виконання, що розширює межі галузі
Для робіт, які не можна віднести до жодної категорії. Кожна нова робота може стати причиною появи нової категорії в майбутньому.
Нереалізовані проекти можна реєструвати лише в підномінацію Concept Design, у всі інші підномінації можна подавати тільки реалізовані проекти.
До Concept Design відносяться:
- роботи, виконані для існуючих брендів, але не замовлених ними
- роботи, що були виконані на замовлення клієнта, але не прийняті ним, тобто не були реалізовані
- роботи, виконані для вигаданих клієнтів