FILM & AUDIO
Включає рекламні ролики, відекоконтент, що створені для телебачення, кіно, інтернету тощо, а також радіо реклама та аудіоконтент. Окремо представлені категорії, роботи в яких мають демонструвати майстерність відеовиробництва та аудіо/радіо контенту.
Обов`язкові матеріали: відеоролик або аудіоролик в форматі відео.
Додаткові матеріали: відеокейс/демо версія відеоролика (чи `making of`) тривалістю до 120 секунд; awards show film (коротка версія відеоролика), URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Рекламні ролики для телебачення чи трансляції в кінотеатрах.
Аудіореклама на радіо, в подкастах та інших аудіоканалах.
Телевізійні рекламні ролики, онлайн-відео та аудіоролики для радіо чи онлайн-платформ, що створені для благодійних, некомерційних організацій або державних служб.
Відео робота, яка вирізняється своїм виконанням (execution) – від бачення режисера та production складових, використаних для створення відео: операторська робота, кінематографія, сценічний дизайн, production дизайн, кастинг і монтаж.
Аудіо елементи, що додають цінність/вагу роботі: для відео, радіо та онлайн-платформ, включаючи засоби аудіо брендування (тощо).
Використання 3D відеозйомки, згенерованих комп'ютерних зображень (CGI), різних типів 2D і 3D анімації, а також майстерність візуальних ефектів.
Відео/аудіо роботи, виконані в інших форматах чи іншої концепції, що відрізняються від описаних вище підкатегорій.