BRAND EXPERIENCE
Включає різні способи інтеграції та просування бренду, які домонструють успішний досвід спілкування зі споживачем. Це може бути взаємодія та активація в точках продажу, які привели до збільшення впізнаваності бренду і до комерційного успіху. Інтеграція бренду в проведення різних заходів (фестивалі, спортивні події, концерти тощо). Нове та оригінальне використання медіа. Використання простору або інтерактивних інсталяцій для взаємодії споживача з брендом. Заходи та PR кампанії направлені на просування бренду
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board), відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеоролик або sound відео, awards show film (коротка версія відеокейсу), URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Інноваційна взаємодія з аудиторією в точці продажу.
Live події або виступи/заходи, створені для встановлення зв’язку між брендом та аудиторією на публічних заходах, таких як фестивалі, спортивні події тощо.
Роботи, в яких творчо та несподівано використані загальнодоступні медіа, що перетворює їх на нові інструменти та надає більше сили креативній ідеї. Ця категорія також включає роботи, які демонструють успішне створення абсолютно нових медіа.