PRINT & OUTDOOR
Включає різні носії зовнішньої реклами. Це можуть бути рекламні щити, плакати, нестандартна зовнішня реклама, цифрові екрани тощо. А також друковані медіа (газети, журнали), персональні розсилки рекламних друкованих матеріалів, зразків, листів тощо. Окремо представлені категорії, роботи в яких мають демонструвати майстерність виконання та оригінальне використання фотографій та ілюстрацій в зовнішній рекламі та друкованих медіа.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи або presentation board). В категоріях B2. Digital Screens – non-static outdoor advertising, B3. Special outdoor та B5. Direct Marketing обов'язковим матеріалом для подачі є відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд.
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, awards show film (коротка версія відеокейсу), URL (контент чи презентаційна веб-сторінка).
Візуальні компоненти зовнішньої реклами на будівлях та спеціальних конструкціях зовнішньої реклами: рекламні плакати, білборди, сіті-формати та інші формати.
Нестандартна зовнішня реклама з адаптацією нестандартного підходу до комунікації зі споживачем у публічних місцях (ambient, experiential, зовнішні інсталяції).
Друкована реклама в газетах/журналах тощо.
Персоналізована розсилка друкованих рекламних матеріалів, зразків, листів тощо (one-to-one printed campaigns).
Друкована та зовнішня реклама, що створена для благодійних, некомерційних організацій або державних служб.
Використання фотографії в друкованій та зовнішній рекламі.
Використання ілюстрації в друкованій та зовнішній рекламі.