PRINT & OUTDOOR
Включає різні носії зовнішньої реклами. Це можуть бути рекламні щити, плакати, нестандартна зовнішня реклама, цифрові екрани тощо. А також друковані медіа (газети, журнали), персональні розсилки рекламних друкованих матеріалів, зразків, листів тощо. Окремо представлені категорії, роботи в яких мають демонструвати майстерність виконання та оригінальне використання фотографій та ілюстрацій в зовнішній рекламі та друкованих медіа.
Обов`язкові матеріали: основне зображення (execution роботи).
Додаткові матеріали: додаткове зображення, відеокейс/демо відео тривалістю до 120 секунд, awards show film (коротка версія відеокейсу), URL (презентаційна веб-сторінка, яка пояснює вашу роботу).
В категоріях B-2. Digital Screens – non-static outdoor advertising та B-5. Direct Marketing (one-to-one printed campaigns) окремо обов'язковим матеріалом для подачі є відеокейс.